Reon Pocket؛ کولر پوشیدنی سونی که روی گردن نصب شده و تنها ۸۵ گرم وزن دارد

کمپانی سونی یک کولر پوشیدنی و شخصی طراحی کرده که در داخل یقه لباس قرار گرفته و بدین ترتیب فضایی خنک برای نیم تنه بالای بدن فرد ایجاد می کند

Reon Pocket؛ کولر پوشیدنی سونی که روی گردن نصب شده و تنها 85 گرم وزن دارد

کمپانی سونی یک کولر پوشیدنی و شخصی طراحی کرده که در داخل یقه لباس قرار گرفته و بدین ترتیب فضایی خنک برای نیم تنه بالای بدن فرد ایجاد می کند. این کولر پوشیدنی که Reon Pocket نام دارد به اندازه یک کیف پول جیبی بوده و تنها حدود 85 گرم وزن دارد که می توان از طریق اپلیکیشنی که روی تلفن همراه نصب می شود آن را کنترل کرد. سونی همچنین تی شرت هایی مخصوص را برای این کولر شخصی طراحی کرده که دارای یک جیب کوچک پشت یقه بوده و کولر در داخل آن قرار می گیرد.

کولر پوشیدنی سونی

کولر پوشیدنی سونی

این کمپانی ادعا کرده که کولر پوشیدنی ساخت آن می تواند دمای سطح بدن شخص را در صورت قرار داشتن در سطح بالاترین قدرت به منفی 5 درصد سانتیگراد برساند و به مدت 5 دقیقه مداوم با نهایت قدرت کار کند. همچنین Reon Pocket می تواند در زمستان هوای گرم تولید کرده و دمای سطح بدن را چندین درجه بالا ببرد. این کولر از یک باتری قابل شارژ بهره می برد که به ادعای سونی می تواند تا 90 دقیقه نیروی لازم برای روشن نگه داشتن کولر را تامین کند و شارژ کردن کامل آن نیز دو ساعت طول خواهد کشید.

کولر پوشیدنی Reon Pocket در ژاپن در فروشگاه های آنلاین در دسترس بوده اما سونی هنوز برنامه خود برای فروش آن در خارج از کشور را اعلام نکرده است. قیمت خرده فروشی این گجت 130 دلار تعیین شده است. ساخت این کولر در سال 2019 اعلام شده بود و بر اساس برنامه ریزی ها قرار بود تا قبل از شروع مسابقات المپیک توکیو 2020 عرضه شود، شهری که تابستان های گرم و مرطوبی دارد.

کولر پوشیدنی سونی

کولر پوشیدنی سونی

علیرغم اینکه مسابقات المپیک 2020 توکیو تا سال 2021 به تعویق افتاده، سونی تصمیم گرفت طبق همان برنامه قبلی این گجت مفید را عرضه کند. نظرات برخی از استفاده کنندگان از این کولر شخصی بسیار راضی کننده بوده است هر چند برخی نیز نظراتی ناامید کننده داشته اند. برخی انتقادات مربوط به سروصدای این محصول بوده و داشتن یک پنکه پشت گردن حس را ناخوشایند دانسته اند. برخی دیگر نیز گفته اند که این گجت در خشک کردن نیم تنها بالای بدن موثر نیست به ویژه اگر از قبل عرق کرده و سپس آن را روشن کنید.

بیشتر بخوانید: عجیب ترین گجت های پوشیدنی و مسافرتی که تاکنون اختراع شده اند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان