آرتتا: جیمی واردی هم باید اخراج می‌شد/ باید از چنین بازی‌هایی درس بگیریم

سرمربی توپچی‌های لندن از عملکرد داور در بازی شب گذشته تیمش مقابل روباه‌ها انتقاد کرد.

آرتتا: جیمی واردی هم باید اخراج می‌شد/ باید از چنین بازی‌هایی درس بگیریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل لسترسیتی تن به تساوی یک-یک دادند، پس از این بازی گفت: بابت این نتیجه و از دست رفتن پیروزی‌مان ناراحتم، اما باید از چنین بازی‌هایی درس بگیریم. این چهارمین بازی بود که از زمان آمدن من به آرسنال، 10 نفره بازی می‌کنیم و وقتی یک بازیکن کمتر دارید، نمی‌توانید آنطور که باید مقابل تیمی همچون لسترسیتی بازی کنید. در چنین شرایطی هم شما به دردسر می‌افتید. گلی که خوردیم را دوست نداشتم، اما این هم بخشی از بازی است.

وی افزود: به تیمم بابت سبک بازی‌مان که مقابل چنین تیمی داشتیم و بازی را تحت‌کنترل خود داشتیم، افتخار می‌کنم. در نیمه اول ما باید سه یا چهار گل می‌زدیم و کار لسترسیتی را تمام می‌کردیم و این کاری است که باید مقابل چنین حریفی انجام دهید. با توجه به فشردگی بازی‌ها کار واقعاً سختی برای ریکاوری داریم، اما شما می‌توانید ببینید که بازیکنان چه تلاش و چه کیفیتی بازی از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی 38 ساله توپچی‌های لندن همچنین در خصوص تصمیم داور برای اخراج مهاجم 21 ساله‌اش در دقیقه 75 با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR) اظهار داشت: ادی اِنکیتا بازیکن لستر را ندید. حرکت او می‌توانست کارت قرمز داشته باشد، اما با این شرایط لسترسیتی هم باید از دقیقه 45 به بعد بابت برخورد جیمی واردی با شکوردان موستافی 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

آرتتا در پایان خاطرنشان کرد: ما در این بازی دو امتیاز از دست داریم، اما سعی می‌کنیم با تمام قوا به مصاف تاتنهام برویم و سعی خواهیم کرد سه امتیاز آن بازی را از آن خود کنیم.

آرسنال یکشنبه شب هفته پیش‌رو در دربی شمال لندن میهمان تاتنهام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان