حسنی: هدف‌گذاری باشگاه‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز محقق شد/ با بازیکنان‌ تسویه‌حساب می‌کنند

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با باشگاه‌های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر صحبت‌کرده‌ایم و آنها با بازیکنان‌شان تسویه حساب خواهند کرد.

حسنی: هدف‌گذاری باشگاه‌ها در لیگ برتر تنیس روی میز محقق شد/ با بازیکنان‌ تسویه‌حساب می‌کنند

پیمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به لغو ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان به دلیل شیوع ویروس کرونا، درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان و مربیان حاضر در مرحله پلی‌آف اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که در کشور پیرامون شیوع ویروس کرونا وجود دارد، ما به دنبال لغو لیگ برتر بودیم، اما نمی‌خواستیم بازیکنان به لحاظ قرارداد متضرر شوند. بر همین اساس صحبت‌هایی را با مسئولان چهار باشگاه حاضر در مرحله پلی‌آف داشتیم و مقرر شد که آنها با اعضای تیم خود تسویه حساب کنند و پول‌ها را بپردازند.

وی افزود: رتبه‌هایی که در رده‌بندی نهایی از سوی فدراسیون اعلام شد، همان رتبه‌هایی بود که باشگاه‌ها هدف‌گذاری کرده بودند.  با توجه به اینکه آنها به اهداف خود رسیده‌اند، بنابراین مشکلی از نظر پرداخت قرارداد اعضای تیم‌شان ندارند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: در بین این چهار تیم، رعد پدافند هوایی یک تیم نظامی است و پولی به بازیکنانش که خدمت سربازی را پشت سر می‌گذارند، پرداخت نمی‌کند. دانشگاه آزاد و شهرداری کرج نیز همه تصمیمات را به فدراسیون واگذار کرده بودند و آنها نیز مشکلی بابت این تصمیم ندارند. تیم پتروشیمی هم پول اعضای تیمش را پرداخت می‌کند تا در نهایت همه بازیکنان به پولی که در قرارداد بوده، برسند.

حسنی با شاره به اینکه مسئولان دانشگاه آزاد پیرامون طلب نوشاد عالمیان با این ورزشکار تماس گرفته‌ و موافقت خود برای پرداخت بدهی‌شان را اعلام کرده‌اند، در پاسخ به این سوال که آیا زمان خاصی مدنظر فدراسیون برای شروع فصل آینده است یا خیر؟ گفت: تا انتهای سال 2020 که دی ماه می‌شود، مسابقه بین‌المللی در تقویم نیست و شاید این رویدادها از سال 2021 آغاز شود. درست است که رقابت در خارج از کشور برگزار نمی‌شود، اما باید وضعیت داخلی را نیز در نظر بگیریم. بر همین اساس هنوز برنامه‌ریزی نکرده‌ایم، هر چند که شاید برگزاری لیگ برتر کمی به تاخیر بیفتد. به هر حال برگزاری لیگ یکی از اولویت‌های فدراسیون است، چون بازیکنان با حضور در این لیگ امرار معاش می‌کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان