جشنواره ونیز برگزار می‌شود؛ مطمئن باشید!

در بیانیه این جشنواره عنوان شده که بزودی فیلمهای بخش اصلی شامل مسابقه، خارج از مسابقه و افق‌ها اعلام خواهد می‌گردد.

جشنواره ونیز برگزار می‌شود؛ مطمئن باشید!

بانی‌فیلم:

درحالی که معضل فراگیری ویروس کرونا هر روز ایعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و کشورهای مختلف را دچار آسیب‌های جدی قرار می‌دهد، دفتر جشنواره جهانی ونیز فارغ از این مسایل امروز به شکل رسمی اعلام کرد ونیز2020 برگزار خواهد شد.
به گزارش بانی فیلم، در بیانیه دفتر فستیوال ونیز در روز هفتم ژوئن اعلام شده که بزودی فهرست فیلم‌های ونیز2020 منتشر می‌شود.
مسئولان جشنواره ونیز 2020 اعلام کردند که زمان برگزاری دوره هفتادوهفتم این فستیوال به شکل قطعی در تاریخ اعلام شده قبلی یعنی روز دوم سپتامبر آغاز می‌شود.

در بیانیه این جشنواره عنوان شده که بزودی فیلمهای بخش اصلی شامل مسابقه، خارج از مسابقه و افق‌ها اعلام خواهد می‌گردد.

در هفتادوهفتمین دوره فستیوال فیلم ونیز، در بین50 تا 55 فیلم پذیرفته خواهند شد.

مسئولان فستیوال ونیز قرار است بخش «ونیز کلاسیک» را از تاریخ 25 اوت. تا 31 همین ماه با همکاری چینه چیتا در شهر بلونیا برگزار می‌کند.

یکی از بخشی جنبی ونیز کلاسیک، با نام «سینما در باغ» حذف خواهد شد.

دولت ایتالیا قول داده در زمینه ایمنی وبهداشتی نهایت همکاری را به جشنواره ونیز داشته باشد . امسال همچنین دوستان جدید به مجموعه سالن‌های جشنواره اضافه می‌شوند.

بخش‌های موازی این جشنواره نیز مثل هفته منتقدین و روزهای مولفان (یا روزهای ونیز) هم درحال گزینش فیلم‌های خود هستند.

دیروز بخش هفته منتقدین یکی از فیلم‌های مسابقه خود را به نام «کتاب چشم انداز» را معرفی مرد که که فیلم افتتاحیه خواهد بود.

از سویی بنا به گفته یکی از تهیه‌کنندگان «سه پیانو» فیلم اخیر نانی مورتی، این فیلم در بخش مسابقه اصلی ونیز پذیرفته شده است. بخشی از داستان فیلم در تل آویو اسراییل می‌گذرد‌، اما به ایتالیا مربوط می‌شود. «3پیانو» اقتباس از یک رومان است و قرار بود در بخش مسابقه جشنواره کن 2020 حاضر باشد که به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا جشنواره کن برپا نشد.

آلبرتو باربرا مدیر جشنواره گفت که بسیار شادمان و خوشحال است که جشنواره امسال ونیز دچاربحران نشده و برگزار می‌گردد.

براساس اعلام‌های قبلی، قرار است تا بیست روز دیگر همه برنامه های هفتاد وهفتمین جشنواره ونیز طی کنفرانسی درشهر رم اعلام شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان