اختصاص دوازده سهمیه سرباز صنعت در واحدهای تولیدی استان سمنان

رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از اختصاص دوازده سهمیه سرباز صنعت در واحدهای تولیدی این استان در طرح تاپ خبر داد.

اختصاص دوازده سهمیه سرباز صنعت در واحدهای تولیدی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ( تاپ ) ، دوازده سهمیه سرباز صنعت ویژه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای تولیدی استان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح ، تصریح کرد: کلیه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاترکه حداقل 5 ماه به اتمام معافیت تحصیلیشان باقی مانده باشد می توانند در صورت تمایل از این طرح استفاده نمایند.
رئیس اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان اضافه کرد:  افرادی که دارای "برگ اعزام با غیبت "می‌باشند و همچنین افرادی که دارای کسری خدمت می باشند و فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی نمی توانند از این طرح استفاده نمایند و مدارک علمی، زمینه تخصصی و علاقهمندیهای فرد، باید مرتبط با موضوع فعالیت مورد نظر در واحد تولیدی باشد.
مهدی میرکو افزود: متقاضیان می توانند بمنظور پیاده سازی فرآیند های طرح مذکور با مراجعه به سامانه طراحی شده که فاز نخست آن با حضور مقام عالی وزارت رونمائی گردیده است به آدرس الکترونیکی http://www.iranetop.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و یا با مراجعه به اداره آموزش ، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از شرایط ثبت نام در طرح مذکور اطلاع حاصل نمایند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان