ثبت‌نام مسابقات شطرنج مجازی کارکنان دولت در استان تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- رییس کمیته سازمان، نهاد و ادارات ورزش همگانی استان تهران از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج مجازی کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی استان تهران خبرداد و گفت: از امروز تا نهم مرداد ماه علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

ثبت‌نام مسابقات شطرنج مجازی کارکنان دولت در استان تهران آغاز شد

مهدی رحیمی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقه شطرنج مجازی استان تهران 10مرداد ماه -به مدت یک روز- همزمان با مناسبت عید قربان از ساعت17 به روش سویسی در 9تا 21 دور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: زمان بازیها 303 ثانیه برای هر بازیکن و هر دور یک دقیقه استراحت وجود دارد.

رییس کمیته سازمانهای هیات همگانی استان تهران با بیان اینکه مسابقات به صورت ریتد اینترنتی برگزار شده و تنها در ریتینگ آنلاین بازیکن بر روی سایت تاثیرگذار خواهد بود، گفت: رده بندی بر اساس مجموع امتیازات کسب شده توسط بازیکن مشخص خواهد شد و چنانچه دو یا چند بازیکن هم امتیاز باشند، برای پوئن شکنی عملکرد بازیکن لحاظ می شود.

 رحیمی نژاد اضافه کرد: برای ثبت نام باید فرم آنلاین را تکمیل کرده و به لینک http://alborzchess.ir/formfa/view.php?id=28430  ارسال کنید.

وی افزود: برای حضور در مسابقات بازیکنان باید ابتدا وارد تیم کارکنان دولت شده و در سایت lichess به نشانی https://lichess.org/team/mmF79koE گزینه join یا پذیرفتن و در صفحه شطرنج مات را تایید کرده و مجدد گزینه join یا پذیرفتن را انتخاب کنید.

به گفته این مسئول که پس از تکمیل ثبت نام در روز مسابقه لینک مسابقه برای فرد از طریق سایت lichess و کانال تلگرام و گروه واتساپ ارسال شده که با کلیک بر روی آن نیز وارد صفحه شروع مسابقه شوید و سپس گزینه join یا پذیرفتن را تایید کنید.

رحیمی نژاد خاطر افزود: در قوانین این بازی ها آمده که هیچ بازیکنی اجازه کمک گرفتن از فرد دیگر، رایانه و موتورهای آنالیز شطرنج را نداشته و در پایان تورنمنت بازی‌ها بازدید می شود تا چنانچه محرز شود فردی مقررات اعلام شده را نادیده بگیرد از مسابقات بعدی محروم خواهد شد.

با شیوع کرونا از اواخر سال گذشته بسیاری از فعالیت های ورزشی و مسابقات لغو شده است که بسیاری از هیات های ورزشی با برگزاری مسابقات و کارگاه های آنلاین فعالیت ورزشی را پیگیری می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان