برگشت حقوق دولتی معادن به کرمان

کرمان- ایرنا- به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان یکی از ظرفیت های این استان برگشت حقوق دولتی معادن است که با پیگیری‌های استاندار کرمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه توانستیم مجوز شورای معادن استانی را بگیریم .

برگشت حقوق دولتی معادن به کرمان

مهدی حسینی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با کمک این شورا در حوزه زیرساخت های استان و برگشت منابع مالی استان به استناد قانون توانستیم اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام دهیم.

وی عنوان کرد: از طریق شورای معادن در سال 97 توانستیم 12.5 میلیارد تومان از محل یک درصد فروش و بیش از 14 میلیارد تومان از محل 15 درصد ماده 14 قانون معادن به استان کرمان برگرداندیم و خوشبختانه این اعتبار در سال 98 با کمک اعضای شورا در بخش یک درصد، 15 درصد و 20 درصد معافیت حقوق دولتی توانستیم بیش از 220 میلیارد تومان به استان برگردانیم و امسال این آمار برای جذب 330 میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: برگشت گردش حساب های صنایع معدنی بزرگ مورد توجه ویژه شورای معادن قرار دارد و بر اساس آخرین آمار در سال گذشته رسوب سه هزار میلیارد تومانی اعتبارات را در سیستم بانکی داشتیم که امسال از ظرفیت این رسوب برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنایع کوچک و متوسط استفاده می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان