مازندران آخر هفته گرم‌تر می شود

ساری - ایرنا - بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران دمای هوا مازندران برای روزهای آخر هفته جاری روند افزایشی را طی خواهد کرد و به مرز ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مازندران آخر هفته گرم‌تر می شود

طبق گزارش هواشناسی مازندران امروز چهارشنبه گرم‌ترین روز مازندران در هفته جاری بود و دمای هوا در ایستگاه قراخیل قائمشهر به عنوان داغ ترین ایستگاه هواشناسی به 35.2 درجه سانتیگراد رسید.

پس از قراخیل آمل و ساری با 34.8 درجه سانتیگراد گرم‌ترین‌های امروز استان مازندران بودند و بلده نور ، آلاشت و سیاه بیشه با 28 درجه خنک‌ترین دما را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوای استان به اوج گرمای خود در هفته جاری رسیده و تقریبا به مرز 38 درجه سانتیگراد نزدیک می شود. 

حسینجان نیری افزود: شهرهای مرکزی و شرقی استان بیشترین میزان گرما را احساس خواهند کرد اما با توجه به افزایش رطوبت در مناطق غربی استان در این نواحی نیز دمای شرجی احساس می شود.

وی با اشاره به اینکه از هفته آینده شاهد کاهش دما در اغلب مناطق استان هستیم ، گفت: اما احساس هوای گرم همچنان تداوم خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی مازندران دریای خزر را نیز برای روزهای پیش رو ارام توصیف کرد و گفت: شرایط متفاوتی در دریا و سواحل مازندران دیده نمی شود.

هم اکنون آمل با 33 درجه گرم ترین و شهر بلده با 18درجه خنک ترین نقاط استان مازندران هستند .

پیش بینی میشود با افزایش دما و تعطیلات پایانی هفته شاهد افزایش مصرف برق در استان و همچنین قطعی برق باشیم که نیازمند است مشترکین در مصرف خود به خصوص سیستم های سرمایشی مدیریت داشته باشند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان