مجوز فعالیت چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بوشهر صادر شد

بوشهر- ایرنا- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان بوشهر گفت: مجوز فعالیت چهار دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در شهرستان‌های بوشهر، دیر و عسلویه صادر شد.

مجوز فعالیت چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بوشهر صادر شد

سکینه سالاری روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: حجم سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از این دفاتر در مجموع 80 میلیارد ریال است که به طور مستقیم برای 17 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر 36 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این استان فعال است که فعالیت چنین مشاغلی در حوزه گردشگری به اشتغال زایی هر نقطه کمک می‌کند.

سالاری اضافه کرد: در این ارتباط با فعالیت این دفاتر برای 139 نفر اشتغال مستقیم و 117 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده‌است.

وی ادامه داد: مجوز بهره‌برداری از 16 خانه مسافر در یک آپارتمان به صورت متمرکز صادر و با همکاری بخش خصوصی فعال شده و به طور مستقیم برای پنج نفر ایجاد اشتغال کرده‌است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: این مجتمع 16 واحدی در کنار پذیرش مسافر و  گردشگر، در آینده نزدیک رستوران خود را افتتاح می‌کند که هم به اشتغال بیشتر کمک می‌کند و هم با ارائه چنین خدماتی رضایتمندی بیشتری را از طرف مسافران در پی دارد.

سالاری، تعریف چارچوب ضابطه مند برای فعالیت خانه‌های مسافر را ضروری دانست و گفت: خانه‌های مسافر در زمان پیک سفر کمک کننده هستند و نمی‌توان نقش آنها را در اسکان مسافر در چنین بازه‌های زمانی نادیده گرفت ولی نیاز است با ضابطه مند کردن فعالیت این خانه‌ها مشکلات را در این حوزه به کمترین میزان ممکن رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان