آخرین قیمت‌ها در بازار/ پراید ۸۷ میلیون تومان شد

خبرانلاین: هر چند فعالان بازار از کاهش شدید خرید و فروش خودرو خبر می دهند و می گویند سرمایه ها فعلا در بازار ارز و بروس جا خوش کرده اند اما با این حال فایل های اعلامی فروشندگان نشن می دهد کسی بنای کاهش قیمت به قصد تشویق خریداران واقعی را ندارد.

امروز در بازار هر دستگاه پراید 131 به قیمت 77 میلیون تومان فایل شد و نرخ پراید 111 نیز در محدوده 87 میلیون تومان اعلام شد. قیمت پراید در سال جاری افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است و در حالی که انتظار می رفت تعدیل قیمت پراید کمی بیشتر و محسوس‌تر باشد اما در فایل‌های اعلامی عقب نشینی قیمت پراید تنها بین 3 تا 4 میلیون تومان از سد مقاومتی 90 میلیون تومان گزارش شد.

امروز بهای وانت پراید در آگهی های انتشار یافته برابر با 88 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار نزدیک به 89 میلیون تومان و تیبا 2 در محدوده 88 میلیون تومان اعلام شد.

خودرو

گزارش های رسیده حاکی است قیمت ساینا 98.5 میلیون تومان، کوئیک 109 میلیون تومان و کوئیک R (دو رنگ) 113 میلیون تومان در بازار بی مشتری قیمت خورده اند.

در چنین شرایطی برخی فعالان بازار می گویند اتفاقا نوسان نرخ ارز برخی را از فروش منصرف کرده و اغلب فروشندگان تنها با هدف درآمدن قیمت خودروهایشان دست به انتشار آگهی می زنند و به صورت جدی فروشنده نیستند. رسیدن دلار به مرز 22 هزار تومان اتفاقنادری بود که سبب شد بار دیگر سرمیاه های سگرردان راهی این بازار شوند.

در آگهی های اعلامی قیمت پژو 206 تیپ 2 به 145 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 به 177 میلیون تومان، سمند ال. ایکس 133 میلیون تومان، پژو 405 جی. ال. ایکس 127 میلیون تومان، پژو 405 اس. ال. ایکس 144 میلیون تومان و پژو پارس 155 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان