استفاده از سگ برای تشخیص مبتلایان ویروس کرونا در امارات

امارات متحده عربی برای تشخیص افراد مبتلا به ویروس کرونا از سگ استفاده می‌کند.

استفاده از سگ برای تشخیص مبتلایان ویروس کرونا در امارات

به گزارش اسپوتنیک، وزارت داخله امارات متحده عربی در بیانیه‌ای در توئیتر خود اعلام کرد که وزارت کشور امارات متحده عربی استفاده از سگ‌های مشغول به خدمت در نیروی پلیس را برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا را آغاز کرده است.

در این گزارش آمده است: " این وزارتخانه آموزش موفقیت آمیز سگ‌های پلیس را به منظور استفاده از آنها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را با موفقیت انجام داده است."

این وزارتخانه اظهار داشت: " آنها سگها را به مدت دو هفته آموزش دادند و به آنها امکان استشمام نمونه‌های آلوده به ویروس کرونا را دادند و سگها به سرعت و با دقت 92٪  یادگرفتن که احتمال وجود ویروس کرونا را تشخیص دهند تا در بسیاری از مؤسسات بزرگ با جمعیت زیاد بتوان از آنها استفاده کرد.

علاوه بر این، وزارت امور داخلی امارات متحده عربی تصمیم به استفاده از سگ‌ها برای شناسایی سایر بیماری‌های خطرناک مانند سل و مالاریا گرفت.

مقامات دبی از 7 ژوئیه اجازه دادند تا توریست‌ها در صورت داشتن گواهی منفی بودن نتیجه آزمایش ویروس کرونا وارد این کشور شوند. پیش از این، مقامات امارت همچنین به اتباع امارات متحده عربی و شهروندان خارجی مقیم اجازه سفر به خارج از کشور را دادند.

براساس اعلام وزارت بهداشت امارات، از ابتدای شیوع این بیماری، بیش از 53 هزار مورد بیماری در کشور ثبت شده است. 327 نفر نیز درگذشتند، 42282 نفر بهبود یافتند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان