استاندار کردستان: توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار است

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: امنیت پایدار اولین پیش‌ نیاز توسعه اقتصادی هر جامعه‌ است.

استاندار کردستان: توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار است

بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در بازدید از نوار مرزی بانه اظهار داشت: اگر امنیت نباشد توسعه اقتصادی هم صورت نخواهد گرفت و با این هدف تمام تلاش دستگاه های نظامی و امنیتی تقویت امنیت و پایداری آن در سطح استان است.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید هم در این رابطه برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از طرح‌های مختلف صنعتی و عمرانی در این مناطق را در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار کردستان همچنین در بازدید از طرح احداث جاده مریوان - سنندج نیز گفت: این طرح از پروژه‌های مهم استان است که در سال جاری در قالب طرح‌های جهش تولید با تخصیص اعتبارات مورد نیاز از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز با اشاره به هدف این سفر به شهرستان های بانه و مریوان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دستگاه‌های نظامی و امنیتی در خصوص تامین امنیت گفت اظهار داشت: در حال حاضر کردستان جز استان های امن کشور بوده و و در همین راستا است که ما شاهد سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی در آن هستیم.

حسین خوش اقبال افزود: همه تلاش یگان های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی استان نیز در راستای ارتقا سطح امنیت و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری و حمایت از طرح های عمرانی و صنعتی و اقتصادی در سطح استان است.

استاندار استان به همراه اعضای شورای تامین استان با هدف بازدید از نوار مرزی و پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی و همچنین بازدید از پروژه‌های راه سازی و صنعتی به صورت هوایی با بالگرد به شهرستان‌های بانه و مریوان سفر کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان