شرایط فروش مشارکت در تولید ۱۲ الی ۲۴ ماهه محصول k۱۳۲ و آینده سهم خودرو

شرکت ایران خودرو در سال ۹۹ یکی از شرکت های بورسی پر خبر است

شرایط فروش مشارکت در تولید 12 الی 24 ماهه محصول k132 و آینده سهم خودرو

شرکت ایران خودرو در سال 99 یکی از شرکت های بورسی پر خبر است. مشارکت بیش از 5 میلیون نفر در قرعه کشی محصولات ایران خودرو در چند وقت اخیر و افزایش سرمایه 1900 درصدی و رشد قیمتی 25 برابری در 16 ماه اخیر هر سهم ایران خودرو سبب شده تا با توجه به فاکتور سود آتی، سهامداران بسیاری به سمت این شرکت که در صورت های مالی، زیان اعلام کرده است، بروند و بعضا سهام این شرکت در صف خرید میلیونی قفل شود.

اگر چه سهم «خودرو» از سهام مشمول سهام عدالت  است و محصولات خوش نامی ندارد، اما سرمایه گذار، آینده را در بورس پیش خرید میکند و به نظر می رسد، تکنیکال و فاندمنتال ایران خودرو، در سال رویایی شاخص کل بورس، خبر از یک بازدهی شیرین تا اسفند 99 می دهد. اخیرا ایران خودرو اعلان کرده است که متقاضیانی که در قرعه‌کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند نیز می توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

ثبت نام خودرو  K132 مطابق شرایط جدول یک، از روز چهارشنبه مورخ 18-04 -99 شروع و تا ساعت 24 تاریخ 21-04 -99 به مدت 3 روز اجرا می گردد . حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

ثبت‌نام برای مشارکت در تولید محصول پروژه K132 در دو نوع دستی و اتوماتیک و هشت محصول دیگر ایران‌خودرو از 18 تیر آغاز شده است. امروز اعلام شد، شرکت سایپا طرح‌های متنوع فروش محصولات خود را در هفته سوم تیر 99 معرفی خواهد کرد. علاوه بر خودروهای تولیدی فعلی  سایپا، محصول جدید شاهین و مدل‌های جدید کوییک و ساینا نیز در طرح‌های آتی فروش سایپا عرضه خواهد شد.

محصول پروژه K132 ایران خودرو، خودرو سدان در کلاس ابعادی C است که با بهره‌گیری از طراحی به روز و زیبا، جلوه‌ای با شکوه، دوست داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان این شرکت را نشان می‌دهد. ادعا شده این خودرو، علاوه بر زیبایی از استانداردهای ایمنی بالایی برخوردار بوده و ایمن‌ترین خودرو تولید شده در شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود.

این خودرو خانوادگی، در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک، تجربه رانندگی راحت و دلنشینی را به ارمغان می‌آورد، و با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو 5، یکی از سازگارترین خودروهای با محیط‌زیست در ایران است.

محصول K132‌ ایران خودرو

سود مشارکت گروه تک ستاره 6 درصد است و دوستاره، 6.5 درصد است

محصول K132‌ ایران خودرو

جدول نرخ سودهای مشارکت و انصراف محصول K132‌ ایران خودرو پس از فرا رسیدن موعد تحویل، امکان تغییر شرایط ثبت نام با همان شرایط وجود دارد.

فرآیند ثبت نام محصول K132 ایران خودرو

مراحل زیر را برای ثبت نام در خرید محصول کی 132 ایران خودرو باید در نظر داشته باشید. 4 مرحله دارد که به ترتیب به شرح زیر است:

  • مرحله اول سفارش خرید محصول K132 ایران خودرو: متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور دریافت شده در مرحله قبل، می تواند به صفحه ثبت نام خودرو وارد و خودرو مورد نظر خود را انتخاب می کند.
  • مرحله دوم سفارش خرید محصول K132 ایران خودرو: پس از پایان 3 روزه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش، در صورت بیشتر بودن متقاضیان از ظرفیت بخشنامه، حداکثر ظرف 3 روز فرآیند قرعه کشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت میپذیرد.
  • مرحله سوم سفارش خرید محصول K132 ایران خودرو: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.
  • مرحله چهارم سفارش خرید محصول K132 ایران خودرو: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی، متقاضی می بایست ظرف 4 روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را(که در اطلاعیه بعدی اعلام خواهدشد) از طریق سایت ایران خودرو به این آدرس واریز نماید، عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی می گردد و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت. ضد فیلتر غیر فعال کنید. دسترسی به سیستم فروش اینترنتی ایران خودرو صرفا از IP های داخل کشور مجاز می باشد.
محصول K132 ایران خودرو

تصویر ایندکس سایت ثبت نام سفارش خرید محصول K132 ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه

1️⃣متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره کارت بانکی و شماره حساب مربوط به خود را معرفی نماید و از همان کارت برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

2️⃣حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

3️⃣به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.

4️⃣حداقل سن متقاضی 18 سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

5️⃣شرکت در ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

6️⃣متقاضیان شرکت در ثبت نام چنانچه دارای پلاک انتظامی فعال (به نام خود) باشند، امکان شرکت در طرح پیش فروش یک ساله ( 4 تا 12 ماه) را نخواهند داشت.

7️⃣انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

8️⃣گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

9️⃣کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

محصول K132 ایران خودرو

مشخصات فنی محصول K132 ایران خودرو

🔟هر متقاضی می تواند فقط از طریق یکی از خودرو سازان (ایران خودرو یا سایپا)در طرح پیش فروش شرکت نماید و اگر پس از پایان مهلت طرح مشخص گردد که از طریق هر دو خودرو ساز اقدام نمـوده اسـت اقـدام ایشان در ایران خودرو کان لم یکن تلقی می گردد.

1️⃣1️⃣انتخاب شدگان در طرح فروش فوق العاده، امکان شرکت در طرح پیش فروش یک ساله را نخواهند داشت.

1️⃣2️⃣در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در تطبیق با شرایط عمومی فوق الـذکر، در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود. ضمنا” کسانی که داری پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهی نامه باشند و در این طرح ثبت نام نمایند تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش در قالب بخشنامه های پیش فروش و فروش فوق العاده شـرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

محصول K132 ایران خودرو

تابلو معاملاتی سهم ایران خودرو در تاریخ 18 تیر 1399 روی قیمت 529 تومان که زود خاطره میشود

هر سوالی درباره ثبت سفارش محصول K132 ایران خودرو دارید از طریق مرکز تماس ایران خودرو به شماره 096440 اعلام کنید. صورت های مالی ایران خودرو در CODAL.IR‌ در دسترس است. قیمت لحظه ای سهام ایران خودرو نیز در TSETMC.COM رصد کنید.

ایران خودرو طبق فاند ، محکوم به صعود است. تا  اسفند 99 سهامداری شود. توجه داشته باشید که فاکتورهای بنیادین در رشد قیمت یک سهم، همواره تاثیر خود در رشد منحنی قیمت یک سهم را در بلند مدت به نمایش میگذارد و طبق اصل اول تکنیکالیست ها، همه چیز در قیمت لحاظ شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان