عشق واتس آپی: عامل جنایت هولناک خیابان شاهنامه ۱۸ مشهد

واتس آپ و تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک اگر چه شبکه های اجتماعی و ابزارهای پیام رسان قوی و پر مخاطبی در ایران و جهان است، اما بستری عالی برای هدایت فعالیت های مجرمانه نیز محسوب می شوند و در کنار استفاده های جاسوسی مراکز شرق و غرب از این ابزارها، یکی از وسایل مورد استفاده کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر و حتی متهمان به قتل و جنایت نیز یه شمار می ...

عشق واتس آپی: عامل جنایت هولناک خیابان شاهنامه 18 مشهد

واتس آپ و تلگرام و اینستاگرام و فیسبوک اگر چه شبکه های اجتماعی و ابزارهای پیام رسان قوی و پر مخاطبی در ایران و جهان است، اما بستری عالی برای هدایت فعالیت های مجرمانه نیز محسوب می شوند و در کنار استفاده های جاسوسی مراکز شرق و غرب از این ابزارها، یکی از وسایل مورد استفاده کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر و حتی متهمان به قتل و جنایت نیز یه شمار می رود.

به هر حال، اینستاگرام و فیسبوک در چند سال اخیر، صفحات بسیاری از قاتلان و جنایتکارانی که از این شبکه های اجتماعی برای گسترش خشونت و ترس و نژادپرستی استفاده می کردند، مسدود کرده است که حذف صفحه قاتل اینستاگرامی همدانی (بهروز حاجیلو) در 2 سال پیش از این جمله است. اخیرا، اعترافات عاملان قتل مرد 33 ساله مشهدی، رد پای یکی دیگر از ابزارهای پیام رسان محبوب این روزها را نمایان می کند و سرنخی برای پی بردن به راز یک جنایت هولناک شده است. جنایتی که ارتباط عاشقانه در واتس آپ ، جزییاتی از آن را افشا کرده است.

چندی پیش نیز در خیابان توس 65 مشهد، پسر مجردی سر پدرش را از تن جدا کرد و داخل یک تشت پلاستیکی در حمام قرار داد.

داستان از این قرار است که شب شانزده تیر ماه سال 1399، خیابان شاهنامه 18 مشهد را به کانون خبرهای حوادث استان خراسان رضوی تبدیل می کند. فریاد های یک زن، اهالی محل را در نیمه شب به خیابان شاهنامه 18 می آورد.

زن جوان که یکی از شاهدات قتل است گفته بود که دنبال سرنشینان نقابدار خودرویی بوده که شوهرش را شبانه در بستر به قتل رساندند و از محل گریختند. قاضی ویژه قتل عمد در زمان قتل در محل حاضر می شود و تحقیقات قضایی آغاز می شود. همسر مقتول گفته بود که با خرخر شوهر از خواب بیدار می شود. کلید برق را میزند و شوهر را غرق در خون می بیند. 2 جوان را دیدم که با خودرو از محل گریختند.

تصویر نقشه محدوده محل قتل زن 22 ساله در خیابان 18 شاهنامه مشهد در استان خراسان رضوی

اما قاضی به تناقضاتی در اظهارات این زن جوان روبرو شد که با فرضیه های جنایی قاضی با تجربه ویژه قتل عمد، تطابق نداشت. لذا دستور بازداشت زن جوان صادر شد. زنی 22 ساله که تلاش داشت وقوع جنایت را به مهاجمان نقابدار ناشناس ارتباط دهد. اما در نهایت، به ارتباط عاشفانه خود در فضای مجازی با جوانی متاهل به نام احسان اعتراف کرد که راز قتلش فاش شد.

احسان با فعالیت های گسترده اطلاعاتی و پلیسی، دستگیر می شود. احسان، جوانی 29 ساله است، 3 فرزند دختر دارد از طریق واتس آپ با زن 22 ساله آشنا می شود. زن جوان، ادامه رابطه با احسان را منوط به قتل شوهرش دانست. احسان موضوع را با پسر خاله اش که یاسین نام داشت در میان گذاشت و چند بار عزم قتل همسر زن 22 ساله کردند که موفق نشدند.

او گفته بود که من و یاسین با موتورسیکلت تا نزدیکی منزل  زن جوان رفتیم و موتور را داخل باغی گذاشتیم. وقتی به خانه رسیدیم شوهر آن زن روی تشک افتاده بود که در یک لحظه با ضربات چاقو به قفسه سینه اش حمله ور شدم و یاسین هم با آجر به سرش کوبید. به دنبال اعترافات جوان 29 ساله همدست 20 ساله وی نیز دستگیر شد و آنان پس از تشریح صحنه جنایت در حضور قاضی احمدی نژاد، برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفتند و بدین ترتیب بررسی ها زیر نظر سروان عظیمی‌مقدم (افسر پرونده) ادامه یافت.

هنوز جزییاتی از کیفرخواست دادستانی برای محاکمه این دو جوان و همسر مقتول درباره جنایت خیابان شاهنامه هجدهم مشهد صادر نشده است. کلیک واتس آپی و عشق های مجازی، بعضا عامل جنایت های هولناکی در 31 استان کشور شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان