واکنش کاخ سفید به کتاب جنجالی برادرزاده رئیس جمهور

باشگاه خبرنگاران: به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سوی برادرزاده او، آن‌ها را دروغ‌های بی پایه و اساس خواند.

کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار کتاب برادرزاده دونالد ترامپ گفت سراسر این کتاب حاوی دروغ هایی است که به رئیس جمهور نسبت داده می‌شود. تنها واکنش به این کتاب این است که کتاب دروغ هاست.

سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز گفت اتهام‌هایی که علیه ترامپ در این کتاب مطرح شده، تنها ادعا‌های دروغین و خنده داری هستند که ارتباطی با شخصیت رئیس جمهور ندارند.

در تازه‌ترین کتابی که برادرزاده رئیس جمهور آمریکا درباره عموی خود نوشته او را «خودشیفته‌ای دیوانه و مجنون» معرفی کرده که سرتاسر زندگیش مملو از دروغگویی، خیانت و ناکامی است.

دونالد ترامپ و خانواده اش مدت هاست تلاش می‌کنند تا اطمینان پیدا کنند کتاب مری ترامپ هرگز فرصت انتشار عمومی را پیدا نخواهد کرد. رابرت ترامپ، برادر رئیس جمهور آمریکا هم تلاش کرد با گرفتن فرمان موقتی و محدود کننده جلوی انتشار کتاب برادرزاده‌شان را بگیرد. شاید یکی از علت‌هایی که خانواده‌ ترامپ دارند به سختی می‌جنگند تا از انتشار کتاب جلوگیری کنند آن است که می‌ترسند مری ترامپ، بهترین کارشناسی که می‌توان در سراسر آمریکا در زمینه شناخت رئیس جمهور ترامپ یافت و با او رابطه‌ی نَسَبی دارد، تصویری دروغین را که دونالد ترامپ از خودش ساخته از بین ببرد؛ از آنجا که بسیاری از خانواده‌های متوسط و طبقه‌ی کارگری سفیدپوست چنین تصویری را باور کردند همین امر سبب شد او را تا جایگاه ریاست جمهوری بالا بکشانند.

کتاب مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا قرار است در 14 ژوئیه منتشر شود و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان