مردم محلات بیش ازیک میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

خمین - ایرنا - مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات گفت: مردم این شهرستان در در سه ماه نخست امسال یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کمک مالی برای بازسازی عتبات‌عالیات اهدا کردند.

مردم محلات بیش ازیک میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند

«محمد نجفی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: 47 میلیون ریال از این کمک‌ها به صورت غیرنقدی و اهدای طلا و جواهرات بوده است.
وی اظهار داشت: سهم امسال ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی سه میلیارد ریال است. 

نجفی تصریح کرد: هشت هزار ماسک، یک‌هزار لیتر الکل و 40 هزار دستکش ی‌کبار مصرف از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات به‌منظور مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شد.
مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات بیان کرد: 16 هزار و 500 وعده غذای گرم نیز در ماه مبارک رمضان از سوی  این ستاد و موکب احباب الرضا(ع) پخت و بین بیماران مبتلا به کرونا و نیازمندان توزیع شد که هزینه تهیه این وعده های غذا با مشارکت خیران تامین شد.
وی اضافه کرد: 10 هزار و 500 وعده غذای نیز در ماه مبارک رمضان از سوی موکب نهرالطیف تهیه و بین بیماران مبتلا به بیماری کرونا و سالمندان در محلات توزیع شد.
 مسئول ستاد بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان محلات گفت: این موکب 300 سبد کالا شامل اقلام غذایی خشک به ارزش ریالی هر سبد سه میلیون ریال  بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
نجفی ادامه داد: 330 سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد چهار میلیون ریال از سوی موکب احباب الرضا(ع) تهیه و در مناطق رورستایی محروم در خرمشهر توزیع شد. 
وی افزود : این موکب به‌منظور مبارزه با شیوع بیماری کرونا 6 هزار ماسک تولید و در مناطق مختلف شهری و روستایی محلات توزیع کرد.

شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت است.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان