گسترش کرونا مراکز ورزشی اسلامشهر را دوباره به تعطیلی کشاند

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: برای مقابله با گسترش ویروس کرونا استخر، سالن‌های کشتی و ورزش‌های رزمی در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

گسترش کرونا مراکز ورزشی اسلامشهر را دوباره به تعطیلی کشاند

مسعود مرسلپور ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن ها و تالارهای پذیرایی نیز با رعایت أصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با ٥٠ درصد ظرفیت می توانند فعالیت داشته باشند. 

وی خواستار نظارت جدی و مستمر اداره صمت و اتاق اصناف بر فعالیت های واحدهای صنفی، فروشگاه ها، تالارهای پذیرایی و رستوران ‌ها در سطح این شهرستان شد.

مرسلپور ادامه داد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان نیز به صورت سر زده از رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی بازدید داشته باشند و اگر واحدی پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی را رعایت نکرد، بلافاصله آن واحد را پلمب کنند.

افزایش شیب مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه  تنها نیمی از  جمعیت این شهرستان نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت می کنند، گفت: شیب ابتلاء و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان رو به افزایش است.

مرسلپور تاکید کرد: اگر پیشگیری از طریق رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام نشود و مردم بدون رعایت فاصله اجتماعی و ماسک در معابر عمومی و نقاط شلوغ حضور یابند بی تردید آمار مبتلایان و فوتی ها باز هم افزایش می یابد. 

وی از مردم شهرستان اسلامشهر تقاضا کرد علاوه بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از رفتن به مهمانی خودداری کنند.

مرسلپور با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط همه کارمندان ادارات نیز اجباری است، تصریح کرد: اگر هر مدیری از ادارات مختلف به مصوبات ستاد ملی کرونا تمکین نکرد بالاترین مقام آن مجموعه را به عنوان مجرم به دستگاه قضایی معرفی می کنیم‌.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان