سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق چابهار

چابهار- ایرنا- رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت:چهار هزار میلیارد تومان توسط این بنیاد در نیروگاه برق چابهار سرمایه‌گذاری شده تا برق مورد نیاز صنایع، کارخانه‌های بزرگ و کوچک و مردم چابهار و دشتیاری تامین شود.

سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق چابهار

پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند توسعه نیروگاه برق چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح توسعه این نیروگاه و افزایش توان تولیدی آن به بیش‌از 500 مگاوات با اضافه شدن یک واحد بخار در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سالجاری این مورد محقق شود.

وی بیان کرد: نیروگاه برق چابهار در سال 85 کلنگ زنی و در سال 88 با 2 واحد حرارتی با ظرفیت 320 مگاوات تکمیل شده است و پس از رسیدن گاز تحولاتی خوبی را در این نیروگاه شاهد خواهیم بود.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: مصرف برق در منطقه چابهار بیش از برق تولیدی این نیروگاه است لذا برای حل مشکلات یک واحد بخار به این مجموعه اضافه می شود و با رسیدن راندمان نیروگاه به حدود 50 درصد، ظرفیت تولید این نیروگاه به 500 مگاوات خواهد رسید.

وی با اشاره به تامین برق حاشیه نشینان چابهار خاطرنشان‌کرد: مشکلات برق این مردم محروم را مرتفع و در توسعه و آبادانی مناطق محروم هم ایفای نقش می‌کنیم.

فتاح تصریح کرد: ساخت مدارس، خانه بهداشت، ارتقای شاخص‌ها و رفع محرومیت‌ها را با تمام توان انجام می‌دهیم و در کنار مردم هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان