سقوط تیر چراغ برق دختر شاهرودی را روانه بیمارستان کرد

شاهرود – ایرنا – معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: سقوط تیر چراغ برق در جاده سلامتی شاهرود  یک دختر نوجوان  را راهی بیمارستان کرد.

سقوط تیر چراغ برق  دختر شاهرودی را روانه  بیمارستان کرد

ناصر سلمانپور پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 18و 40 دقیقه  روی داد و این دختر  سیزده ساله را دچار شکستگی جمجمه نمود .

وی با بیان اینکه کارشناسان پایگاه چهارم اورژانس 115 شاهرود مستقر در بیمارستان بهاربه محض اطلاع به محل حادثه اعزام شدند ،ادامه داد: کارشناسان اورژانس پس از انجام کارهای نخستین ،  مصدوم را که از ناحیه  سر و جمجمه مصدوم شده بود ، برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع)  منتقل شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سرپایی دراین مرکز آماده است. 

جاده سلامتی  شاهرود به طول تقریبی چهار کیلومتر در مسیر گلزار شهدای گمنام برای استفاده ورزشکاران و خانواده ها در مجموعه پارک آبشار شاهرود ساخته شده است .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان