کشف ۴۰ کیلو گرم مواد مخدراز یک دستگاه کامیونت/فرمانده انتظامی شرق استان تهران: ساخت دو کلانتری در شهرستان پردیس آغاز شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران گفت: ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف یک دستگاه کامیون توقیف شد.

کشف 40 کیلو گرم مواد مخدراز یک دستگاه کامیونت/فرمانده انتظامی شرق استان تهران: ساخت دو کلانتری در شهرستان پردیس آغاز شد

کشف 40 کیلو گرم مواد مخدراز یک دستگاه کامیونت/ساخت دو کلانتری در شهرستان پردیس آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ  محمد بیدمشکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: طی هماهنگی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدرفرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیونت بنز که از استان کرمان در پوشش بار تجاری قصد انتقال مواد مخدر را به پایتخت کشور عزیزمان را دارد، مراتب به صورت جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گرفت، و پس از کسب مجوز‌های قضایی محل بار گیری شناسایی، طی بررسی‌های دقیق در نهایت مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه‌ای با تعبیه کفی کاذب زیر قسمت بار خودرو جاسازی گردیده بود کشف شد.

سرهنگ بید مشکی اظهار داشت: حاصل این عملیات دستگیری 1 نفر قاچاقچی، کشف مقدار 40 کیلو گرم ماده مخدر تریاک و توقیف یک دستگاه کامیونت بنز می‌باشد.

در پایان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت با شماره‌های 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.

همچنین سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از از کلنگ زنی احداث دو کلانتری در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: پروژه مشارکتی کلانتری فاز 5 مسکن مهر پردیس در زمینی با مساحت 3342 متر مربع با همکاری شرکت عمران شهر جدید پردیس و کلانتری روستای خسرو آباد با همکاری دهیاری سعید آباد جاجرود ساخته خواهد شد.

او ادامه داد: کلنگ ساخت این دو پروژه با حضورمعاون انتظامی سیاسی استانداری تهران آقای "گودرزی"و فرماندار وتعدادی از روسای اداری شهرستان همراهی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان