جمعیت بیکاران آمریکا به حدود ۵۰ میلیون نفر رسید

تعداد درخواست های جدید برای مزایای بیکاری در آمریکا برای شانزدهمین هفته پیاپی بیشتر از یک میلیون نفر بوده است. به این ترتیب، تعداد کل کسانی که طی بحران کرونا شغل خود را از دست داده اند به حدود ۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

جمعیت بیکاران آمریکا به حدود 50 میلیون نفر رسید

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشا تودی، آخرین اطلاعات اداره کار آمریکا نشان داد 1.3 میلیون آمریکایی دیگر تا پایان چهارم جولای تقاضای مزایای بیکاری داده اند. ویروس کرونا همچنان در آمریکا گسترش می یابد.

طبق این گزارش، تقاضای اولیه برای مزایای بیکاری تا حدود 1.31 میلیون افزایش یافته است یعنی 500 هزار تقاضا کمتر از آنچه هفته گذشته گزارش شده بود.

 تعداد درخواست های جدید برای مزایای بیکاری برای شانزدهمین هفته پیاپی بیشتر از یک میلیون نفر بوده است. به این ترتیب، تعداد کل کسانی که طی بحران کرونا شغل خود را از دست داده اند به حدود 50 میلیون نفر رسیده است.

  تحلیلگران انتظار دارند تعداد کسانی که در آمریکا درخواست مزایای بیکاری داده اند به 18.8 میلیون نفر رسیده باشد یعنی کمتر از 19.3 میلیونی که هفته گذشته ثبت شده بود.

 با بازگشایی اقتصاد آمریکا، 4.8 میلیون شغل در ماه ژوئن ایجاد شد. در حالی که رئیس جمهور آمریکا ادعا می‌کند این ارقام نشان دهنده رونق دوباره اقتصاد آمریکاست، اوج دوباره همه گیری ویروس کرونا در برخی ایالت ها باعث موج دوم تعدیل نیرو ها خواهد شد.

 34

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان