جان باختن سه شهروند کرمانشاهی در حادثه‌هایی جداگانه

کرمانشاه- ایرنا- سه شهروند کرمانشاهی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ۲ مورد سانحه رانندگی و یک مورد غرق شدن جان خود را از دست دادند.

جان باختن سه شهروند کرمانشاهی در حادثه‌هایی جداگانه

در حادثه نخست که تصادف بود راننده یک دستگاه کامیون به علت سرعت غیرمجاز و نزدیک به میدان آزادگان شهر کرمانشاه نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی جان سپرد.

سرهنگ «فضل الله شیری» رییس پلیس راهور کرمانشاه در این خصوص به ایرنا گفت: با حضور پلیس در صحنه و بررسی های میدانی مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز به علت سرعت زیاد با یک دستگاه خودروی سمند که به علت نقص فنی در حاشیه جاده توقف کرده بود برخورد می کند.

وی ادامه داد: این کامیون پس از برخورد با سمند از جاده منحرف و به دیواره یک گاراژ اصابت کرده و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ شیری علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده کامیون در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن نکات ایمنی اعلام کرد.

جان باختن راننده وانت پیکان

در حادثه دوم نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان از مسیر اصلی منحرف و واژگون می شود و در پی آن راننده جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ «محمد حیدری» رییس پلیس راه کرمانشاه در خصوص وقوع این حادثه اظهار داشت: این حادثه در محور حمیل - اسلام آبادغرب حوالی فرودگاه رخ داد.

وی تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی راننده علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.

غرق شدن پسر نوجوان در صحنه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز خبر از غرق شدن یک نوجوان 14 ساله در سد گروس شهرستان صحنه داد.

سرهنگ «محمدرضا آمویی» به ایرنا گفت: پس از اعلام غرق‌شدن پسر نوجوانی در سد درکه صحنه تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد نوجوان 14 ساله ای که برای شنا و آب تنی به این سد مراجعه کرده بود اما به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی و افراد محلی پیکر نوجوان غرق شده پس از ساعتی جستجو از آب بیرون کشیده شد و جسدش به پزشکی قانونی برای طی شدن روال قانونی کار تحویل داده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان