طالقانی: مردم نگران نباشند، حالم خوب است/ نمی‌دانم چرا برخی به دنبال دروغگویی هستند

پیشکسوت کشتی ایران که به کرونا مبتلا شده بود با تاکید بر اینکه حالش رو به بهبودی است گفت: پزشک گفته باید تا شنبه در قرنطینه باشم.

طالقانی: مردم نگران نباشند، حالم خوب است/ نمی‌دانم چرا برخی به دنبال دروغگویی هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در چند روز اخیر بی‌اخلاقی‌هایی در فضای مجازی شکل گرفته و چندین بار اخباری مبنی بر درگذشت محمدرضا طالقانی منتشر شده و این در حالی است که رئیس پیشین فدراسیون کشتی  بعد از چند روزی بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در منزل دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد.

وی در روزهای گذشته نیز به تسنیم گفته بود که دوران نقاهت را سپری می‌کند و از مردم خواسته بود که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

طالقانی در حالی که بار دیگر خبر دروغی از وضعیت جسمانی وی منتشر شده با ابراز تاسف نسبت به اینگونه صحبت‌ها، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمخبرگزاری تسنیم گفت: وقتی مردم اینقدر پیگیر احوالم هستند و برادران خوبم مثل پرویز پرستویی، جواد ظریف، نوبخت و ... پیام‌های پرمهرشان را برای من می‌فرستند، نمی‌دانم چرا اینقدر برخی به دنبال دروغ و حسادت و شعار و ... هستند. نمی‌دانم چرا این حرف ها را دنبال می‌کنند؛ این کارها حرمت شکنی است.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه حالش رو به بهبود است، گفت: دکتر گفته باید تا دو سه روز دیگر در قرنطینه باشم، زیاد هم نباید صحبت کنم. روزانه بالای 200-300 تماس دارم و چون نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم، به بسیاری از آنها جواب می‌دهم. حالم خوب است، مردم نگران نباشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان