یک تالار پذیرایی در ملارد به علت تخلف پلمب شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ملارد گفت: یکی از تالارهای این شهرستان به دلیل توجه نکردن به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری مراسم ختم کرده بود که با هماهنگی فرمانداری و با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ملارد، سید طاهر میرحسن زاده شامگاه پنجشنبه افزود: در برخورد با تالارهای متخلف که دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مقابله با کرونا را اجرا نمی کنند هیچ گذشتی نخواهیم کرد چرا که سلامت مردم قابل معامله نیست.

وی ادامه داد: اگر در این شهرستان اقدامی برای تعطیلی تالارها و اصناف انجام می شود برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و قرار نگرفتن در وضعیت قرمز است.

به گزارش ایرنا، با توجه به گسترش ویروس کرونا و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی براساس ستاد مقابله با کرونا کلیه تالارهای پذیرایی و مراسم در سطح استان تهران که از مرحله سفید وارد مرحله زرد و هشدار شده اند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت و گو با برخی رسانه ها گفته است که به دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه برخی افراد که برای مراسم خود اقدام به رزرو تالار کرده بودند، تصمیم به لغو این مراسم گرفته‌اند که در این خصوص طی نامه ای به اتاق اصناف ابلاغ شد که اتحادیه تالارداران موظف است کل مبلغ بیعانه ای که برای رزرو سالن دریافت کرده‌اند را بازگردانند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: مدیران تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچگونه وجهی نیستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان