رئیس اسبق شورای عالی استان ها مطرح کرد؛

اقدام های ابتر ماحصل تفاهم نامه های شورای عالی استان

چمران گفت: متاسفانه در امضا تفاهم نامه ها برخی از اعضای شورای عالی استان ها به دنبال تحویل عریضه به مقام مسئول هستند.

اقدام های ابتر ماحصل تفاهم نامه های شورای عالی استان

مهدی چمران رئیس اسبق شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش به امضای تفاهم نامه های مختلف در شورای عالی استان ها با دستگاه‌ها، اظهار کرد:اگر تفاهم نامه ها عملیاتی شود می تواند گره از کار شورای عالی استان ها باز کند، اما باید گفت ما در گذشته شاهد امضای تفاهم نامه های مختلف بودیم که تا به امروز عملیاتی نشده است.

رئیس اسبق شورای عالی استان ها با اشاره به امضای تفاهم نامه شورای عالی استان ها با دانشگاه آزاد، افزود: امضای این تفاهم نامه می تواند در مسیر احداث دانشگاه در شهرهای کشور باشد اما با توجه به کمبود دانشجو و ازدیاد اساتید در دانشگاه آزاد در عمل به این سمت نمی توان حرکت کرد.

چمران با تاکید بر این نکته که میزان سواد برای نمایندگان شهر ها لیسانس است، ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که می توان در امضای این تفاهم نامه جست و جو کرد این است که شرایط ادامه تحصیل اعضای شورای عالی استان ها در این دانشگاه فراهم شود زیرا سطح تحصیلات برای اعضای این نهاد مراتب بالایی ندارد.

او با اشاره به خبر امضای تفاهم نامه میان شورای عالی استان ها با وزارت نیرو، گفت :امضای تفاهم نامه با وزارت نیرو می تواند در مسیر تامین آب، برق و انرژی خورشیدی باشد و اگر امضای این تفاهم نامه به سمت عملیاتی شدن رود می تواند در شهر ها اقدام های خوبی رقم بزند.

رئیس اسبق شورای عالی استان ها افزود: متاسفانه در امضای این دست تفاهم نامه ها بیشتر شاهد این هستیم برخی از اعضای شورای عالی استان ها به دنبال تحویل عریضه به مقام مسئول هستند و می خواهند با مسئولان و مدعوین عکس سلفی بگیرند.

چمران ادامه داد: باید دید مسئولان تا چه اندازه به فکر حل مشکل مردم شهر خود هستند زیرا برخی از اعضای شورای عالی استان ها تنها به دنبال بیان مشکلات شخصی خود هستند.

او با اشاره به اظهار نظر احمدی رئیس جدید شورای عالی استان ها مبنی بر تعیین و تکلیف لایحه مدیریت یکپارچه، گفت: من به عنوان یکی از اعضای سابق شورای عالی استان ها از به سرانجام رسیدن لایحه مدیریت یکپارچه در مجلس استقبال می کنم اما بعید می دانم این لایحه در مجلس به سرانجام برسد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان