امام جمعه خلخال: بی توجهی مردم عامل خیز دوباره کرونا در کشور است

اردبیل_ ایرنا_ امام جمعه خلخال گفت: بی‌توجهی و سهل‌انگاری مردم به مسایل بهداشتی عامل اصلی تشدید کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در سطح کشور ،استان و منطقه است.

امام جمعه خلخال: بی توجهی مردم عامل خیز دوباره کرونا در کشور است

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: با توجه به توصیه و تاکید دین اسلام به رعایت مسایل بهداشت فردی از سوی مسلمانان، هرگونه بی‌توجهی به موضوع کرونا،   کوتاهی در انجام  وظایف شرعی و تهدید سلامت عموم مردم است .

خطیب جمعه خلخال بیان کرد: مجالس ختم و عروسی ابتلا به کرونا را تشدید کرده و برگزاری چنین مجالسی بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی  بی توجهی به مسایل دینی وشرعی است .

وی با توصیه به استفاده الزامی از ماسک ،شستن مرتب دستها با صابون و رعایت فاصله اجتماعی در همه فعالیت‌های روزانه  به عنوان سه عامل اصلی پیشگیرانه از کرونا اظهار کرد: همانطور که مردم با فرهنک خلخال در مسایل دینی ، مذهبی و فرهنگی زبانزد بوده اند انتظار می‌رود در  رعایت و توجه به این موارد نیز شایسته عمل کنند .

امام جمعه خلخال با تقدیر از سفرهای متعدد استاندار اردبیل به این شهرستان و بررسی مسایل و مشکلات این منطقه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های نماینده عالی دولت در این استان 300 میلیارد ریال اعتبار خاص برای ادامه عملیات اجرایی راه خلخال به منجیل تخصیص یافته است .

وی مسوولیت پذیری و خدمت‌گذاری به مردم در وضعیت فعلی اقتصادی کشور را افتخاری بزرگ اعلام کرد و افزود:انتظار از مردم درک وضعیت اقتصادی و شرایط سخت ناشی از تحریم‌های ظالمانه خارجی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان