مهدی هاشمی از فردا به تلویزیون می‌آید/ نمایش "سیانور"، "آلزایمر" و "رژیم طلایی"

شبکه نمایش در بخش مرور آثار بازیگران از فردا به سراغ مهدی هاشمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌رود؛ فیلم‌هایی مثل "ضدگلوله" و "دو فیلم با یک بلیت" به آنتن می‌رسند.

مهدی هاشمی از فردا به تلویزیون می‌آید/ نمایش "سیانور"، "آلزایمر" و "رژیم طلایی"

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این هفته در شبکه نمایش، آثار بازیگر مطرح کشورمان مرور می‌شود. این شبکه در ژانر منتخب هفتگی خود به یکی از محبوب‌ترین ژانرها یعنی "جنایی" می‌پردازد و در بخش صحنه‌گران به مرور آثار مهدی هاشمی خواهد پرداخت.

فیلم‌های سینما و تلویزیون ایرانی هفته شبکه نمایش:

این شبکه از شنبه 21 تیرماه تا جمعه 27 تیر ساعت 13 فیلم‌های: شاهد عینی، کاغذهای رنگی، برگ و باد، پاشنه بلند 2، دوچرخه‌باز، باجناق‌ها و ماه‌عسل را به روی آنتن می‌برد.

 روز شنبه 21 تیرماه فیلم سینمایی شاهد عینی به کارگردانی جهانبخش لک محصول 1380 به مناسبت روز حجاب و عفاف در همین باکس در ساعت 13 از این شبکه پخش خواهد شد.

فیلم‌های ویژه تابستان:

فیلم‌های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب تعطیلات در اردوگاه تابستانی، مکاتبه، کیم مأمور مخفی، شامیتاب، به خاطر خواهرم، هدیه‌ای برای آقای تومی و هتل بزرگ بوداپست از شنبه تا جمعه ساعت 15 پخش می‌شوند.

ژانر منتخب این هفته:

فیلم بازهای شبکه نمایش می‌توانند یکی از محبوبترین ژانرهای تاریخ سینما یعنی ژانر جنایی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با تماشای فیلم‌های: مخمصه، شمال از شمال غربی، سایه به سایه، سیکاریو، فارگو، هفت و جدامانده از این شبکه دنبال کنند.

مرور آثار:

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس تلویزوین و تئاتر، یک هفته مهمان شبکه نمایش می‌شود. وی نخستین بازی سینمایی‌اش را در فیلم «زنده‌باد ...» ساخته خسرو سینایی تجربه کرد. اما بازی او در مجموعه تلویزیونی "سلطان و شبان" بود که نامش را سر زبان‌ها انداخت و او را به شهرت رساند. بازی او در فیلم دو فیلم با یک بلیت، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را برای او به ارمغان آورد.

علاقه‌مندان به بازی این بازیگر نام‌آشنا می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت 21 به ترتیب فیلم‌های: بگذار زندگی کنم، غریبه، دو فیلم با یک بلیت، آلزایمر، ضد گلوله، رژیم طلایی و سیانور را مشاهده کنند.

فیلم‌های جذاب و نخستین نمایش:

در باکس ساعت 23 این شبکه به ترتیب فیلمهای: ماجراجویان چینی، زندگی پی، زندگی آدلاین، دکل، پنجره مخفی، آبهای جهنمی و برای گریس از شنبه تا جمعه پخش خواهد شد.

 فیلم" آب‌های جهنمی" (Dark Waters) به کارگردانی تادهاینس محصول 2019، پنجشنبه 26 تیرماه در ساعت 23 برای نخستین بار از این شبکه پخش می‌شود.

آب‌های جهنمی، داستان وکیل سرسختی به‌نام رابرت است که پرده از اسراری شوم برمی‌دارد که به مرگ‌های مشکوک و رو به افزایش بزرگ‌ترین شرکت مواد شیمیایی دنیا مرتبط می‌شود که صدمات زیادی به محیط زیست زده است. او برای افشای حقیقت ، آینده، شغل، خانواده و زندگی خود را به خطر می‌اندازد.

کلاسیک:

در کلاسیک هفته پیش رو فیلمهای: کلانتر و گمشده فضایی، گربه 9 دم، مرد هزار چهره، تله مرگ، اجبار، راز سوم و نوادا اسمیت از شنبه تا جمعه در ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش  پخش می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان