خطیب جمعه آستارا نظارت بر کیفیت نان را خواستار شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت آستارا با اشاره به اصلاح قیمت نان در روزهای گذشته، افزایش کیفیت آن را ضروری دانست و مسئولان متولی را به نظارت بیشتر بر پخت آن توصیه کرد.

خطیب جمعه آستارا نظارت بر کیفیت نان را خواستار شد

حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: افزایش قیمت بسیاری از کالاها در سطح بازار مشهود است و باید با هر گونه گرانفروشی مقابله شود.

وی اضافه کرد: با افزایش دمای هوا شاهد افت فشار و قطعی آب برخی نقاط شهری و روستایی هستیم و باید توزیع منابع آب توسط مسئولان امر به درستی مدیریت شود تا در ایام گرم، با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

وی بیان کرد: به تازگی یکی از نشریات خارجی در اقدامی ساختار شکنانه با انتشار کاریکاتوری به مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله سیستانی توهین کرده است اما این اقدامات نسنجیده، چهره زشت استکبار و وهابیت را بیش از پیش نمایان می کند و وحدت و همدلی بیشتر مسلمانان را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به 26 تیرماه آغاز بکار اولین دوره شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان با حراست و حفاظت از نظام و قوانین اسلامی، در خدمت ملت ایران است و با وجود فقها و حقوقدانان عادل، متخصص و کارشناس در مسیر مردم سالاری و قانونمداری حرکت می کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان