امام جمعه موقت سمنان: مردم با دشمن‌شناسی نباید اسیر خبرسازی‌ها شوند

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت سمنان گفت:مردم باید دشمن شناس باشند و تسلیم ترفندهایی مانند خبرسازی و تبلیغات نشوند.

امام جمعه موقت سمنان: مردم با دشمن‌شناسی نباید اسیر خبرسازی‌ها شوند

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت:دشمن بر روی جنگ روانی و تبلیغات سرمایه‌گذاری می کند تا ذهن ها را مشوش کند و در هفته های اخیر شاهد آن  بوده ایم . 

وی با اشاره به اینکه گاهی دشمن در لباس دوست ظاهر می‌شود ادامه داد: استکبار جهانی با خبرسازی و تحلیل های خبری نادرست می خواهد  باعث جنگ روانی و بی اعتمادی شود و متاسفانه برخی از مردم نیز به آن دامن می زنند . 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرمایش قرآن اظهار داشت: نباید خبرهایی که از منابع  فاسد نقل می شود را قبول کرد و تنها به خبرهای افراد عادل باید اعتماد کرد؛  اگر فردی خبری به دستش می رسد و آن را برای افراد دیگر بفرستد شرعا صحیح نیست و مسوولیت آن نیز از زمان ارسال بر عهده آن شخص است.

 مهدوی نژاد در آستانه 21 تیرماه روز ملی حجاب و عفاف  گفت:  تیرماه سال 1314 توسط حکومت رضا شاه به مدافعان حجاب اسلامی در  مسجد گوهر شاد حمله شد در حالیکه حجاب از اصول مسلم اسلام است و با آنکه در جامعه ما بیشتر مردم آن را رعایت می کنند اما عده ای هنجارشکنی کرده و  خود را مورد توجه جامعه قرار می دهند . 
 
وی اظهار داشت : دشمن به ویژه جاسوسان اسراییلی بارها عفاف زدایی و فروپاشی خانواده ایرانی را رمز پیروزی خود دانستند  و می خواهند با خروج  بانوان از  حجاب به اهداف شوم خود برسند. 

وی تاکید کرد :26 دستگاه طبق قانون کشور وظیفه دارند که برای ترویج حجاب و عفاف در ابعاد مختلف برنامه ریزی و تلاش کنند تا بد حجابی در جامعه که امانت حضرت فاطمه است از بین برود .

مهدوی نژاد با اشاره به هفته فرهنگ مالیاتی خاطر نشان کرد: فرار مالیاتی کار خلاف شرع است و با توجه به مشکلات اقتصادی باید به آن  توجه شود و البته امید است که متصدیان امور مالیاتی نیز دوران کرونا  را مد نظر قرار دهند .

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: فرهنگ و سبک زندگی دینی باعث شد در دوران کرونا مردم به یکدیگر کمک کرده و کمک های مومنانه انجام دهند اما فرهنگ غرب طوری بود که به هنگام مشکلات  به فروشگاه ها حمله کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان