برگزاری ۲ دوره آزمون در لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه با اجرای پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

برگزاری 2 دوره آزمون در لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

علیرضا نخعی روز جمعه در بازدید از حوزه های امتحانی در شهر خرم آباد گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی لرستان در 14 حوزه امتحانی و با حضور 2هزار و 491 شرکت کننده برگزار شد.

وی گفت: از این تعداد 2هزار و 44نفر شرکت کننده زن و 447نفر شرکت کننده مرد بودند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ادامه داد: چهارهزار و 600دانش آموز پایه نهم در 32 حوزه امتحانی در 10شهرستان در این آزمون شرکت کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد 780نفر در رشته تجربی، 510 نفر در رشته انسانی و 360 نفر در رشته ریاضی مورد پذیرش در مدارس نمونه دولتی استان قرار می‌گیرند.

وی افزود: نکته قابل ذکر در برگزاری آزمون های امروز اجرای کامل دستورالعمل بهداشتی مبنی بر الزام شرکت کنندگان به زدن ماسک، ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از آزمون، رعایت فاصله صندلی ها مطابق پروتکل و وجود تب سنج در هر حوزه امتحانی بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان