سولسشایر: مطمئنم منچستریونایتد دوباره قهرمان لیگ برتر می‌شود/ در ۲ بازی قبلی‌مان باید ۱۰ گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی شاگردانش در خانه استون‌ویلا آینده‌ای روشن را برای تیم تحت هدایت خود پیش‌بینی کرد.

سولسشایر: مطمئنم منچستریونایتد دوباره قهرمان لیگ برتر می‌شود/ در 2 بازی قبلی‌مان باید 10 گل می‌زدیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش در خانه استون‌ویلا که هفدهمین بازی بدون باخت متوالی شاگردانش شد و تثبیت جایگاه آنها در رده پنجم جدول را تثبیت کرد، گفت: مطمئنم که منچستریونایتد از پس چالش بازگشت به روزهای اوجش و کسب دوباره مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برمی‌آید. اینکه چه زمانی این اتفاق رخ دهد به تک‌تک اعضای تیم ما بستگی دارد. تیم ما در حال پیشرفت است و یک فصل طولانی را دارد سپری می‌کند. همان‌طور که پل پوگبا در رختکن گفت ما باید فشار بیشتری به خودمان بیاوریم و هر روز سطح توقعات‌مان از عملکرد خود را بالا ببریم.

با وجود عملکرد خوب خط حمله تیمش، سولسشایر اعتراف کرد که هنوز انتظارات بیشتری از مهاجمانش دارد و اینکه آنها باید در دو بازی قبلی‌شان بیشتر گل می‌زدند.

 

وی که تیمش در بازی قبلی هم با سه گل اختلاف (5 بر 2) مقابل بورنموث به برتری رسیده بود، افزود: من فکر می‌کنم که ما می‌توانستیم گل‌های به مراتب بیشتری بزنیم و اکنون داریم دروازه‌‌مان را هم بسته نگه می‌داریم. همچنان می‌خواهیم بازی‌های‌مان را با یک بر صفر، 2 بر صفر یا 3 بر صفر ببریم به امید اینکه در پایان فصل فاکتور تفاضل گل تعیین‌کننده سرنوشت‌مان نباشد. اما ما باید در این دو بازی قبلی‌مان 10 گل می‌زدیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان