سفر هیلاری سوانک به فضا با سریال دوردست

نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «دوردست» با بازی «هیلاری سوآنک» منتشر شد، کمپانی قدرتمند نت فلیکس که به تازگی به بالاترین درصد سود دست یافته این تصاویر را به تازگی منتشر کرده است

سفر هیلاری سوانک به فضا با سریال دوردست

نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «دوردست» با بازی «هیلاری سوآنک» منتشر شد، کمپانی قدرتمند نت فلیکس که به تازگی به بالاترین درصد سود دست یافته این تصاویر را به تازگی منتشر کرده است.
به گزارش میزان، این پروژه اولین بار در ماه می‌سال 2019 معرفی شد و آخرین نقش تلویزیونی سوانک خواهد بود که در سال‌های اخیر در «بوجک هورسمن» صداپیشگی کرده و در «باور» شبکه FX ظاهر شده است. او پس از یک سال وقفه در نقش یک فضانورد آمریکایی به نام «اما گرین» بازگشته است.
سریال «دور دست» بر روی شخصیت اما تمرکز می‌کند که باید با سیاره‌ی زمین، همسرش مت با بازی چارلز و دختر نوجوانش لکس با بازی «تالیتا بیتمن» وداع کند و به سمت مریخ برود.

«مارک ایوانیر» در نقش «میشا پوپوف» مهندس روس، «اتو اساندو» در نقش گیاه‌شناس بریتانیایی-غنایی، «ری پانتاکی» در نقش خلبان هندی نیروی هوایی و شیمی‌دان و «ویوین وو» در نقش فضانورد چینی از جمله سایر بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی دوردست به ایفای نقش پرداخته اند.
سریال «دوردست» داستان حماسه‌ای عاشقانه و در عین حال هیجانی از نهایت تلاش انسان برای زنده ماندن را روایت می‌کند. داستان سریال «دوردست» از امید، انسانیت و اینکه تا چه اندازه انسان‌ها به یکدیگر برای ممکن کردن ناممکن‌ها نیاز دارند، سخن می‌گوید.

اِما گرین، فضانوردی است که در اولین مأموریت فرستادن انسان به مریخ، رهبری این تیم را بر عهده می‌گیرد و به‌دنبال این انتخاب، او مجبور به ترک شوهر و دختر نوجوانش است که در این دوره بیشتر از هر زمان دیگری به وی نیاز دارند. مأموریت اِما گرین بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود و زمان زیادی به طول می‌انجامد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان