کونته: اینتر همچنان دارد احمقانه امتیاز از دست می‌دهد/ رسانه‌ها دوست دارند مرا بدرند!

سرمربی تیم فوتبال اینتر از اینکه تیمش بازی برده مقابل هلاس ورونا را در آخرین دقایق با تساوی عوض کرد به شدت ابراز نارضایتی کرد.

کونته: اینتر همچنان دارد احمقانه امتیاز از دست می‌دهد/ رسانه‌ها دوست دارند مرا بدرند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر بامداد امروز (جمعه) در دیداری خارج از خانه مقابل هلاس ورونا به تساوی 2 - 2 بسنده کرد. این نتیجه در حالی اینتر را از بازگشت به رده سوم جدول – رده‌ای که آتالانتا تصاحب کرده بود – بازداشت که شاگردان آنتونیو کونته ابتدا گل خورده را با دو گل پاسخ دادند و اما چهار دقیقه به پایان مسابقه گل تساوی را دریافت کردند و از کسب پیروزی بازماندند.

آنتونیو کونته سرمربی اینتر اگرچه از واکنش تیمش به گل خورده رضایت داشت، اما از نتیجه نهایی ناراضی بود. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از نظر تلاش، عطش و انگیزه برای کسب پیروزی من از بازیکنانم هیچ گلایه‌ای ندارم. فراموش نکنید که ما مقابل ورونایی بازی کردیم که بازی‌اش سرعت‌ بالایی دارد و قوی‌ترین رقبایش را هم به زانو در می‌آورد. من فکر می‌کنم که امشب ما یک ضربه را با ضربه جواب دادیم. با این حال در نهایت باز هم همان حسرت همیشگی را می‌خوریم اینکه چهار دقیقه به پایان کار از روی یک پرتاب اوت گل خوردیم. این‌ها اتفاقاتی هستند که مرا ناراحت می‌کنند، چون در حالی که ما همین‌طور داریم امتیاز از دست می‌دهیم، رقبای‌مان (در کورس قهرمانی) به امتیازات‌شان اضافه می‌کنند. به نظر حق اینتر بود که برنده بازی باشد.

نراتزوری در این فصل تاکنون 20 امتیاز را در شرایطی مشابه به بازی‌اش مقابل هلاس ورونا از دست داده است. کونته با اشاره به این موضوع تأکید کرد: داریم کارهایی مهمی در این زمینه انجام می‌دهیم و من هم روی آن تمرکز کرده‌ام. فکر می‌کنم که نتایج کارمان در عملکردی که ارائه می‌کنیم مشخص است. این واقعیت که ما 20 امتیاز از دست داده‌ایم باید ما را به فکر می‌انداخت و مجاب می‌کرد که به فکر پیدا کردن راه حل باشیم. خیلی خوب می‌دانیم که داریم همین‌طور احمقانه امتیاز از دست می‌دهیم و اگر این‌طور نبود الان داشتیم درباره یک فصل کاملاً متفاوت از اینتر حرف می‌زدیم. توضیحش سخت است. باید بهتر از این‌ها چنین شرایطی را مدیریت کنیم. به نظرم اینتر در سری A هنوز باید تجربه کسب کند و چون هرچه تجربه‌اش بیشتر باشد کیفیت بازی‌اش هم بالاتر می‌رود. در حال حاضر اما ما خیلی زود به دردسر می‌‌افتیم. ورونا در نیمه دوم به زحمت یک شوت به سمت دروازه ما زد و با یک پرتاب اوت برای بازیکنش روی خط محوط جریمه که ما از او غافل شده بودیم به گل رسید. نمی‌خواهم بیشتر از این حرف بزنم، چون یکسری مردم هستند که دوست دارند ادعا کنند من مدام دارم غُر می‌زنم و انتقاد می‌کنم، اما هدف من از زدن این حرف‌ها فقط کمک به پیشرفت همه اعضای تیمم است. رسانه‌ها دوست دارند مرا بدرند و از این کار لذت می‌برند. من در پایان فصل ملاحظاتم را خواهم داشت، همین‌طور بازیکنان و باشگاه. اگر چیزی برای گفتن داشته باشم، به باشگاه خواهم گفت.

 

روملو لوکاکو در دقیقه 77 بازی جای خود را به لائوتارو مارتینس داد و کونته اعتراف کرد که این تصمیمش به دلیل مصدومیت مهاجم بلژیکی بوده است. سرمربی اینتر تأکید کرد: لوکاکو از ناحیه کمر و عضله ساق پا مشکل داشت. امیدواریم که مسئله‌اش جدی نباشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان