آخرین آمار کرونا در کشور؛ فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۲ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

آخرین آمار کرونا در کشور؛ فوت 142 نفر در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 20 تیر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 262 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که  یک هزار و 455 نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید19 در کشور به 252 هزار و 720 نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 142 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 12 هزار و 447 نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 215 هزار و 15 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند البته  3319 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون یک میلیون و 922 هزار و 501 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت همانند روزهای گذشته استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند. 

گفتنی است توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و ترددهای غیرضروری به ویژه سفر به استانهای خراسان رضوی و مازندران است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان