بهنام سراج:فدراسیون فوتبال ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار کند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: عقب افتادن بازی‌های برخی تیم‌های لیگ برتر معادلات جدول را برهم می زند و فدراسیون بهتر است ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار کند.

بهنام سراج:فدراسیون فوتبال ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار کند

به گزارش ایرنا بهنام سراج جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران اظهار داشت‌: بازی سختی را برابر نساجی در پیش داریم ولی بازیکنان صنعت‌نفت آماده این دیدار سخت و حساس هستند.

وی افزود:در تمرین‌های چند روز گذشته بر مسائل روحی روانی بازیکنان کار کردیم تا شکست هفته قبل برابر تراکتورسازی تبریز را فراموش کنند و تمرکز خود را بر نساجی قرار دهند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت‌: بازیکنان به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند تا در این دیدار که حکم فینال را برای ما دارد به برتری برسند.

سراج افزود: برای اینکه همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیا باشیم باید برابر نساجی پیروز شویم و بازیکنان این موضوع را بخوبی درک کرده‌اند.

وی با انتقاد از برگزار نشدن چند دیدار لیگ برتر فوتبال اظهار داشت‌: بازی برخی تیم‌ها که از جمله تیم‌های بالانشینان جدول هستند به تعویق افتاد و این در حق سایر تیم‌ها بخصوص تیم‌های امیدوار به کسب سهمیه آسیایی اجحاف است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان افزود: فدراسیون باید بازی‌های لیگ را یک هفته تعطیل می‌کرد زیرا عقب افتادن بازی برخی تیم‌ها معادلات جدول را بر هم می‌زند.

سراج اظهار داشت: ما تمرین‌های خود را در هوای بالای 40 درجه برگزار می‌کنیم و درخواست انجام بازی‌های ما در شهرهای دیگر بخصوص سردسیر امکان پذیر نیست زیرا بازیکنان نفت به چنین آب و هوایی عادت ندارند.

صنعت‌نفت آبادان با 36 امتیاز از 23 بازی و کسب 10 برد 6 مساوی و هفت باخت در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد. 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان