امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: شهروندان حتما ماسک بزنند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تاکید برضرورت جدی گرفتن بیماری کرونا، از مردم این شهرستان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: شهروندان حتما ماسک بزنند

آخوند عبدالکریم جاور روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کووید 19 بسیار خطرناک است و همه باید کمک کنند با رعایت اصول بهداشتی که توسط متولیان بهداشت و درمان و نیز مسوولان ستاد مقابله با کرونا گفته می‌شود، این بیماری ریشه‌کن شود.

وی اضافه کرد: از گروه‌های مختلف مردم گنبدکاووس می‌خواهم برای حفظ سلامتی خود و خانواده و دیگر همشهریان خود، حتی المقدور از خانه به جز موارد بسیار ضروری خارج نشوند و اگر قرار شد از منزل خارج شوند، حتما ماسک بزنند.

آخوند جاور همچنین از شهرداری گنبدکاووس به سبب شروع عملیات ساخت غسالخانه ویژه اموات اهل سنت قدردانی کرد و گفت: ساخت این غسالخانه در شرایط کرونایی فعلی بسیار ضروری بود.

گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: تاکنون 252 هزار و 720 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 142 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 12 هزار و 447 نفر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان