صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم/ امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد که شاگردانش در دیدار خارج خانه مقابل شهر خودرو نتیجه مطلوبی به دست بیاورند.

صادقی: مقابل شهر خودرو باید تمرکز کامل داشته باشیم/ امیدوارم در مشهد نتیجه مطلوبی بگیریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بعد از اینکه تمرینات خود را شروع کردیم، می‌دانستیم که سه بازی سخت با تیم‌هایی داریم که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، یعنی استقلال، سپاهان و شهر خودرو در مشهد. خوشبختانه بازیکنان تلاش خوبی داشتند و با انگیزه زیاد تمرین کردند و توانستیم در دو بازی قبلی با استقلال و سپاهان نتایج نسبتاً خوبی بگیریم.

وی افزود: فردا هم سومین دیدار دشوار خود را خواهیم داشتیم و برابر تیمی قرار می‌گیریم که برای کسب سهمیه می‌جنگد. جا دارد از بازیکنان سایپا تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و باانگیزه تمرین کردند و با تمام وجود در دو دیدار قبلی به میدان رفتند. امیدواریم در بازی فردا نیز به همان اندازه خوب و قوی بازی کنیم و بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی سایپا درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن به نام‌های روزبه شاه‌علی‌دوست و فرشاد هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. تنها مصدوم تیم نیز امیرحسین حسین‌زاده است که برای سومین بازی پیاپی در کنار تیم حضور نخواهد داشت.

صادقی درباره تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم شهر خودرو در آستانه بازی فردا عنوان کرد: شهر خودرو تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برد. تمرکز ما روی کار خودمان است و می‌دانیم که مقابل یک تیم باتجربه و بسیار خوب باید تمرکز کامل داشته باشیم و تلاش‌مان صد درصدی باید باشد تا نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان