استاتدار البرز: اولویت مسوولان حل مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونا است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: در شرایط فعلی که شیوع بیماری عالمگیر کرونا همگان را تحت تاثیر قرار داده باید بیش از پیش درصدد حل مشکلات معیشتی مردم و نظارت بر بازار باشیم.

استاتدار البرز: اولویت مسوولان حل مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونا است

عزیزاله شهبازی روز جمعه در نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و اجتماعی شهرستان های استان البرز افزود: نظارت و بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم باید به جد مورد توجه قرار گیرد و موضوعات مربوطه در نشست های تخصصی طرح تا تدابیر لازم برای حل آنها اتخاذ شود.

وی  با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی استان فعال و پویا هستند، ادامه داد: واحدهای تولیدی مستقر در البرز علاوه بر تامین نیازهای البرز، به سایر استان ها نیز خدمات ارایه می دهند.

شهبازی گفت: باید روند تولید و عرضه به ویژه در کالاهای ضروری مردم را مورد توجه خاص قرار دهیم چرا که  تامین سلامت و امنیت و کسب رضایتمندی مردم ماموریت های اصلی ما به عنوان کارگزاران نظام است.

استاندار البرز اضافه کرد: فرمانداران و معاونان استانداری موظف به احصا مشکلات و مسائل بطن جامعه و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها هستند.

وی تاکید کرد: باید فرمانداران و معاونان استانداری نیز دیدارهای چهره به چهره با مردم در نقاط مختلف استان را در دستور کار قرار دهند.

استان البرز دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان