سرمربی ماشین‌سازی: آمادگی لازم برای بازی‌های سنگین را نداریم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: ما آمادگی لازم برای بازی‌های سنگین را نداریم ودر ۱۳ روز سه بازی سنگین انجام دادیم و این باعث شد تا نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم.

سرمربی ماشین‌سازی: آمادگی لازم برای بازی‌های سنگین را نداریم

محمدرضا مهاجری جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس افزود: ما امروز با توجه به شرایط و بضاعتی که مقابل پرسپولیس داشتیم، استراتژی خـوبی را انتخاب کردیم و تا دقیقه 88 هم موفق بودیم، ولی در جایی که باید تمرکز می‌کردیم یک توپ را لو دادیم و پنالتی داده و نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه من مشکلات تیم را می‌دانم و باید آنها را برطرف کنیم، یادآوری کرد: مشکل عمده ما مشکل بدنی بازیکنان بوده و نبود مربی بدنساز یکی از مشکلات اصلی تیم است.

مهاجری اضافه کرد: لیگ هنوز برای ما ادامه دارد، ولی بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم، زیرا بچه‌ها بیشتر از توان خودشان در این بازی زحمت کشیدند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما اشتباهات تیمی باعث عقب رفتن تیم ماشین‌سازی شد یا فشار تیم حریف، عنوان کرد: اولویت اول ما حفظ توپ و کنترل بازی بود، ولی بضاعتی که این کار را انجام دهیم نداریم، ما با توجه به بضاعت‌مان باید انتظار داشته باشیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی اظهار کرد: تیم پرسپولیس نسبت به بازی گذشته اش فقط یک تغییر داشت و به جای هافبک وسطش که در بازی قبل اخراج شده بود، حسین‌پور به جای او بازی کرد، یعنی همان نفرات که در دو بازی قبل بازی کردند، امروز هم بازی کردند؛ همانطور که قبلا گفته بودم ما بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که امروز دیدیم.

وی با تمجید از نوع بازی شاگرداش، بیان کرد: مهم این است انگیزه بچه‌ها را نگه داریم تا انشاءالله در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس همچنان 24 امتیازی بوده و به رده یازدهم جدول سقوط کرد و تیم پرسپولیس 56 امتیازه شده و اختلافش را با دیگر رقبا زیاد کرده و به قهرمانی زود هنگام نزدیک شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان