برگزاری آزمون استخدامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارومیه

ارومیه- ایرنا- رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: آزمون‌های استخدامی سه دستگاه اجرایی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در استان برگزار شد.

برگزاری آزمون استخدامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارومیه

امین رستم‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این آزمون استخدامی، دیروز بین آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران برگزار شد، اظهار داشت: قرار بر این بود تا این آزمون استخدامی در 2 حوزه برگزار شود ولی با همفکری دانشگاه علوم پزشکی و در راستای رعایت فاصله اجتماعی، این آزمون در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت همراه داشتن ماسک برای ورود به این جلسه امتحانی، بیان کرد: طی تدابیر اتخاذ شده، برای همه داوطلبان ماسک و پد الکلی رایگان در محل آزمون توزیع شد.

رییس جهاد دانشگاهی از تهیه اتاق‌های مخصوص برای داوطلبان مشکوک به کرونا، بیماران مبتلا و ناقل ویروس کرونا و همچنین متقاضیان دارای بیماری‌های زمینه‌ای به صورت جداگانه با ارائه اصل مدارک و اسناد پزشکی مثبت در این آزمون استخدامی خبر داد.

وی ادامه داد: باز شدن درب‌های حوزه امتحانی یک ساعت زودتر از زمان اعلامی به منظور تسهیل در ورود شرکت کنندگان، تکمیل فرم خود اظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکلی برای ضدعفونی کردن انگشت از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون بود.

رستم‌زاده با اعلام اینکه در این آزمون سه هزار و 153 نفر شرکت کردند، گفت: از این تعداد 2 هزار و 116 نفر زن و یک‌هزار و 37 نفر مرد هستند.

این آزمون همزمان در پنج شهرستان ارومیه، میاندوآب، خوی، مهاباد و سلماس برگزار شد.

نتایج آزمون نیز نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان