تمام بیمارستان‌های یزد مکلف به پذیرش بیماران کرونایی هستند

یزد- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: تمام بیمارستان‌های خصوصی، دولتی و خیریه این استان، مکلف به پذیرش و سرویس مناسب به بیماران کرونایی هستند.

تمام بیمارستان‌های یزد مکلف به پذیرش بیماران کرونایی هستند

دکتر "محمود نوری شادکام" روز شنبه به ایرنا گفت: تمام بیمارستان‌ها در سراسر استان آمادگی دارند تا بیماران کوید 19 را پذیرش کنند؛ طبق هماهنگی بعمل آمده مقرر شد تا بیمارانی که به اورژانس بیمارستان ها مراجعه می نمایند و بر اساس بررسی بعمل آماده مشکوک به کوید 19 هستند در همان بیمارستان محل مراجعه بستری و تحت درمان قرار گیرند.
به گفته وی در این فاز از بیماری هیچ بیمارستان اختصاصی برای پذیرش و درمان بیماران کوید 19 نداریم و تمام بیمارستان های خصوصی، دولتی و خیریه مکلف به پذیرش و سرویس مناسب به بیماران هستند.
دکتر نوری شادکام تصریح کرد: در هر بیمارستان بخش مجزایی برای بستری این بیماران در نظر گرفته شده و سرویس دهی به آنها توسط بهترین متخصصان هر بیمارستان انجام میشود.
وی اضافه کرد: بیماران مزمن و دیگر مراجعین به بیمارستان ها هیچ نگرانی نداشته باشند. بخش های بستری بیماران داخلی، اطفال، زنان ، جراحی و... کاملا جدا است و هیچ ارتباطی با بخش بستری بیماران کرونایی ندارد.
به گفته وی بر خلاف تصور همگانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی به علت رعایت پروتکل های بهداشتی جزو امن ترین محل ها هستند و از نظر انتقال بیماری در زمره محل های کم خطر طبقه بندی میگردند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد یادآور شد: چنانچه مردم عزیز در مراجعه به بیمارستان ها در پذیرش و بستری دچار مشکل شدند و یا بیمارستانی از پذیرش آنها امتناع کرد مشکل ایجاد شده را به سامانه پیامکی 10001690 پیامک نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان