۱۴ روز خونریزی بعد از کشیدن دندان عقل و مرگ؛ پایان غم انگیز جوان ۲۶ ساله چینی

مرد ۲۶ ساله چینی بعد از کشیدن دندان عقل جانش را از دست داد. او که به تازگی دندان عقل خود را کشیده بود، همچنان دچار خونریزی بود و مرتبا عکس پتوهای آغشته به خون خود را در شبکه های اجتماعی با دوستانش به اشتراک می گذاشت اما نمی دانست این خونریزی عاقبت به قیمت جان او تمام می شود

14 روز خونریزی بعد از کشیدن دندان عقل و مرگ؛ پایان غم انگیز جوان 26 ساله چینی

مرد 26 ساله چینی بعد از کشیدن دندان عقل جانش را از دست داد. او که به تازگی دندان عقل خود را کشیده بود، همچنان دچار خونریزی بود و مرتبا عکس پتوهای آغشته به خون خود را در شبکه های اجتماعی با دوستانش به اشتراک می گذاشت اما نمی دانست این خونریزی عاقبت به قیمت جان او تمام می شود. خانواده او پزشک بیمارستان هونان را به خاطر قصور در پزشکی مقصر اصلی مرگ فرزندشان می دانند.

این جوان 26 ساله که Liu Guofan نام دارد حدودا دو ماه پیش به بیمارستان استان هونان مراجعه کرد تا دندان عقل خود را بکشد اما از همان ابتدا دندان او شروع به خونریزی کرد و کار به جایی رسید که Liu پنج روز بعد تصویری از دهان پر از خون خود را با دوستانش در فوروم چینی Zhihu به اشتراک گذاشت. او در پست های خود اظهار داشت که پنج روز است بدون توقف دچار خونریزی شده و عکس هایی از پتو و ملحفه های آغشته به خون خود را هم با اعضای فوروم به اشتراک گذاشت.

روز بعد Liu مجددا به بیمارستان مراجعه کرد تا پزشک چند بخیه دیگر را به لثه او بزند. اما خواهرش به رسانه چینی Red Star News گفته که حتی بعد از بخیه زدن هم خونریزی متوقف نشد و در تاریخ چهارم ژوئن بعد از دو هفته خونریزی این جوان در بیمارستان بستری می شود.

روز بعد Liu به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده می شود اما چهار روز بعد جانش را از دست می دهد.

سوابق بیمارستانی نشان می دهند که علت مرگ Liu فتق مغزی ناشی از خونریزی داخل مغز بوده است. خواهر این جوان نگون بخت در این باره گفت:

برادرم حتی با شوخی به من گفت خیلی خونریزی دارم و فکر میکنم قرار است بمیرم. وقتی مردم یادت نرود اجاره خانه ام را پرداخت کنی.

در تاریخ چهارم ژوئن حال این جوان به قدری وخیم می شود که سعی میکند پشت فرمان بنشیند و خود را به بیمارستان برساند اما در نیمه های راه ماشین را متوقف میکند و از حال می رود تا اینکه پلیس او را پیدا میکند و به بیمارستان منتقل میکند.

خواهر این جوان در ادامه می گوید که پزشک او در جریان ادامه خونریزی بوده و به او توصیه کرده که دوباره محل دندان عقلش را بخیه بزند اما در کل شرایط او را جدی نگرفته  است. سوابق بیمارستانی نشان میدهند که آقای Liu در زمان مراجعه به بیمارستان هم تب داشته و هم تعداد گلبولهای سفید خونش بسیار بالا بوده که این نشان دهنده وجود عفونت در خونش بوده است. تحقیقات بیشتر نشان داد که این جوان احتمالا به لوسمی حاد مغز استخوان مبتلا بوده؛ نوعی سرطان که بیماران را مستعد ابتلا به عفونت میکند و در صورتی که این افراد تحت درمان قرار نگیرند می تواند آنها را به کام مرگ بکشاند.

خانم Liu گفته که جسد برادرش روز بعد از مرگش سوزانده و خاکستر شد و خاکسترش به منزل خانوادگی شان در استان هوبی منتقل شده است. این یعنی امکان انجام آزمایش مغز استخوان روی جسد او وجود ندارد تا هرگونه ابتلای او به سرطان تایید گردد. خواهر این جوان چینی همچنان معتقد است که مقصر مرگ او دندانپزشکش بوده چراکه در جریان خونریزی بوده اما این مساله را جدی نگرفته و راهنمایی های لازم را در اختیار بیمارش قرار نداده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان