"آفتاب شرقی" به آنتن برگشت

پخش برنامه تلویزیونی "آفتاب شرقی" از امروز با حضور کارشناسان دینی و با موضوع‌های متنوع از سرگرفته می‌شود.

"آفتاب شرقی" به آنتن برگشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سری جدید برنامه تلویزیونی "آفتاب شرقی" که هر روز قبل از اذان ظهر و به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود،  موضوعاتی چون سبک زندگی دینی، روابط در خانواده و زیست مؤمنانه، دعاهای قرآنی، بازخوانی نگرانی‌های پیامبر، شرح دعای جامعه کبیره و اخلاق بندگی مطرح می‌شود.

کارشناسانی که از  شنبه تا پنجشنبه همراه این برنامه خواهند بود به ترتیب حضور عبارتند از: خانم ظهیری، حجت‌الاسلام کرمی، حجت‌الاسلام رفیعی، حجت‌الاسلام علی‌پناه، خانم حاج عبدالباقی و حجت‌الاسلام مؤمنی.

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند از طریق شماره پیامک:300001441 و کانال‌های ارتباطی به آدرس سروش aftab_sharghi@، اینستاگرام aftabesharghi_tv1، سؤالات و نظرات خود را مطرح کنند.

در اولین روز از سری جدید برنامه آفتاب شرقی که لحظاتی دیگر روی آنتن می‌رود خانم ظهیری، استاد دانشگاه و کارشناس مسائل دینی حضور دارد و درباره روابط در خانواده بر پایه رضایت و آرامش صحبت می‌کند.

اجرای این برنامه را ندا ملکی کارشناس مسائل دینی برعهده دارد. برنامه "آفتاب شرقی" کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی سعید عباسی، شنبه تا پنجشنبه و با اجرای هادی صلح‌جو، علیرضا قوامی و ندا ملکی پخش می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان