بانک صنعت ومعدن اعلام کرد:

تامین مالی ۲۸۰ میلیون دلاری برای تولید آهن اسفنجی

تهران- ایرنا- معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن اعلام کرد: ، طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار در استان فارس با اعتباری به میزان ۲۸۰ میلیون دلار در فاز نخست و به منظور تولید آهن اسفنجی به بهره‌برداری رسید که توسط این بانک تامین مالی شد.

تامین مالی 280 میلیون دلاری برای تولید آهن اسفنجی

به گزارش روز شنبه بانک صنعت و معدن،  بهره‌برداری از طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد با اعتبارات بانک صنعت و معدن با دستور رییس جمهوری بوسیله ویدئو کنفرانس روز نوزدهم تیرماه جاری ( پنجشنبه هفته گذشته) به انجام رسید.

«بیژن اسدی» معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن توضیح داد:  این مجتمع تولیداتی با ظرفیت اسمی سالیانه 1.8 میلیون تن آهن اسفنجی و 3.4 میلیون تن گندله آهن را دارد و در مجموع اشتغال آن 674 نفر در دو طرح آهن اسفنجی و گندله آهن است.

عضو هیأت عامل این بانک افزود: با بهره برداری از این طرح ضمن تأمین مواد اولیه مورد نیاز و تکمیل زنجیره ارزش صنعت فولاد رشد پنج درصدی ظرفیت این صنعت را نیز شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح هر فاز جدید در مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد شاهد ایجاد اشتغال به ویژه در زمینه صنایع وابسته خواهیم بود، گفت: فازهای بعدی این مجتمع شامل تولید فولاد آلیاژی و شهرک پایین دستی صنعت فولاد نیز در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

اسدی یاد آورشد: قرار است در مجتمع ذوب آهن پاسارگاد کوار، آهن اسفنجی، ذوب و ریخته‌گری فولاد، اسلب، نورد گرم و سرد و انواع ورق و مقاطع فولادی تولید خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان