رفع مشکلات اراضی کشاورزی سگزآباد دراولویت قراردارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: رفع مشکلات و تعیین تکلیف عرصه های کشاورزی پلاک سگز آباد در سطح ۱۲هزار هکتار دستورکار این سازمان قرار دارد.

رفع مشکلات اراضی کشاورزی سگزآباد دراولویت قراردارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه با روح الله عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکل اراضی کشاورزی سگزآباد، با بیان این مطلب گفت: رفع مشکلات و تعیین تکلیف عرصه های کشاورزی پلاک سگز آباد به دنبال اجرای رفع تداخلات اراضی و مصوبات شورای عالی اصلاحات ارضی کشور در دستورکار قرار گرفته است.
 او اظهار کرد: تمام سعی و تلاش جهادکشاورزی این است که در راستای حل مشکلات بهره برداران و کشاورزان استان گام بردارد.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تاکید کرد:  بر اساس قانون و در راستای احقاق حق مردم باید تلاش و در چارچوب قانون عمل کرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
او یاد آور شد: با اقدامات انجام  شده در صدد حل مشکل چندین ساله این پلاک در سگزآباد هستیم که حل  این مشکل  علاوه بر تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی  نیاز به  هماهنگی با  سایر دستگاههای خارج از استان و بالادستی نیز دارد.
خمسه تاکید کرد:  تمام سعی و تلاش جهاد کشاورزی استان بر این است که؛ مشکل اراضی سگزآباد را تعیین تکلیف کنیم.

به گفته او پلاک عرصه های کشاورزی سگز آباد بزرگترین پلاک موجود در منطقه است که حل آن نیازمند همکاری و تعامل کشاورزی با مجریان و خصوصا انجام طرح کاداستر اراضی کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به  طرح احداث مجتمع دامداری در شهرستان بوئین زهرا اشاره کرد و گفت: نقشه برداری این مجتمع  در سطح 120هکتار در حومه روستاهای آراسنج، تفک و امیرآباد آغاز شده است.
او اظهار کرد: تیم اقتصادی که  هم اکنون در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند قویترین تیم اقتصادی  استان است که جهادی وار پیگیر امور  بهره برداران بخش هستند.
این مقام مسئول بر لزوم اهمیت ارتباط بیشتر بین نمایندگان مجلس با بخش کشاورزی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان