مهلت ثبت نام بنگاه‌های فرهنگی در سامانه کارا تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت درخواست و ثبت نام کلیه کارگاه‌ها و بنگاه‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای استان در سامانه کارا تا پایان تیرماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام بنگاه‌های فرهنگی در سامانه کارا تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام و فراخوان ثبت نام برای بنگاه های فرهنگی و هنری و رسانه ای که دارای کد کارگاهی و شناسه بیمه هستند جهت اخذ تسهیلات کرونایی، تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر در سامانه کارا ثبت نام کردند که از میان ثبت نام کنندگان تا کنون 46بنگاه حائز شرایط بوده اند که به نسبت فعالان حوزه فرهنگ و هنر آمار کمی است.
اسماعیلی ادامه داد: این بنگاه ها درخواست حمایت از 198نفر شاغلین خود را ارائه داده اند و در مجموع تقاضای دریافت 31.61میلیارد ریال تسهیلات کرده اند.
او افزود: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد فرصت درخواست و ثبت نام در سامانه کارا تا پایان تیرماه تمدید شود فلذا از کلیه کارگاه ها و بنگاه های فرهنگی و هنری و رسانه ای استان که خواهان بهره مندی از این تسهیلات هستند دعوت می شود از این فرصت باقی مانده استفاده کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: هنرمندان و شاغلان فرهنگی و رسانه ای که فاقد کد کارگاهی و بیمه هستند نیز از روز دوشنبه 16تیرماه فراخوان شده اند که جهت دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کنند، بنابراین مشاغل فرهنگی و هنری استان قزوین این فرصت را از دست نداده و سریعا برای بهره مندی از این تسهیلات اقدام کنند.
 عزیزانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر هستند می توانند این اطلاعات را از معاونت فرهنگی این اداره کل دریافت کنند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان