نمایش شبگرد از آستارا در جشنواره ملی مجازی وسکه برتر شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: نمایش شبگرد به کارگردانی امیر سلامت‌زاده از این شهرستان در بخش استعدادیابی بازیگری دومین جشنواره ملی و آنلاین وسکه، حائر مقام برتر شد.

نمایش شبگرد از آستارا در جشنواره ملی مجازی وسکه برتر شد

شاپور تشرینی روز شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اظهار کرد: جشنواره ملی آنلاین وسکه از سوی موسسه ای به همین نام از استان خوزستان در فروردین ماه با شعار در خانه بمانیم و در فضای مجازی برای بهبود فضای خانواده‌های ایرانی و ارتقای روحیه هنرمندان و جوانان در دوره مقابله با شیوع کرونا برگزار شد.

وی افزود: وسکه نام منطقه ای در استان خوزستان است و این جشنواره در بخش های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری برگزار و نتایج آن به تازگی اعلام شد و نمایش هنرمند آستارایی با موضوع اجتماعی، 5 دقیقه و 23 ثانیه زمان داشت و به صورت آنلاین اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: رضا فیاضی، خسرو احمدی، محمدرضا خردمند و رویا بختیاری داوران بخش کارگردانی و بازیگری جشنواره وسکه بودند و آثار 11 هنرمند از سراسر کشور به عنوان آثار برتر بخش استعداد یابی بازیگری انتخاب شد.

وی افزود: سلامت زاده متولد 1356 آستارا و از کارگردانان و بازیگران برجسته ملی و استانی است و از سال 1364 فعالیت خود در عرصه نمایش را آغاز کرده است و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا فعالیت می کنند.

شیوع بیماری کرونا که بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث لغو بسیاری از جشنواره ها و همایش ها شده و اجرای اینگونه آئین ها را به فضای مجازی کشانده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان