تجهیز یکصد خانه ورزش روستایی در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش وجوانان همدان گفت: امسال یکصد خانه ورزش روستایی در سطح این استان احداث می‌شود.

تجهیز یکصد خانه ورزش روستایی در همدان

محسن جهانشیر روز شنبه در جمع بانوان فعال فرهنگی ورزشی همدان اظهار داشت: سال گذشته 90 خانه ورزش روستایی در سطح این استان تجهیز شد و امسال نیز یکصد فضای ورزشی در روستاهای مستعد تجهیز می شود.

وی بیان کرد: تجهیز خانه های ورزش روستایی در نقاطی صورت می گیرد که جزو مناطق کمتر برخوردار هستند.

جهانشیر افزود: خانه‌های ورزش روستایی در مکان‌های بدون استفاده شامل مدارس، حمام‌های قدیمی و متروکه، سوله‌ها و انبارهای واقع در روستاها راه اندازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و راه اندازی خانه ورزش روستایی یکی از اولویت‌های دستگاه ورزش همدان است که باید ضمن سرعت بخشیدن در روند اجرایی آن، در سال آتی شاهد بهره برداری حداکثری از خانه‌های ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، افزایش نشاط و شادابی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی اضافه کرد: افزایش سرانه ورزش در روستاها حائز اهمیت است و توجه ویژه به این حوزه داریم.

جهانشیر با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت های ورزش بانوان گفت: هم اکنون هشت مجموعه ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرستان های استان ایجاد شده است.

وی افزود: این مجموعه‌ها شامل زمین چمن، استخر، سالن ورزش‌های توپی و تمرینی است و ملایر به عنوان اولین شهرستان از این فضا استفاده می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه سه مجموعه بانوان در شهرستان‌های نهاوند، کبودراهنگ و اسدآباد در سال جاری مورد بهره‌ برداری و استفاده قرار خواهند گرفت، گفت: استخر بانوان شهرستان همدان آماده بهره‌ برداری است که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا بازگشایی آن به تعویق افتاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان