مارسلو بازی‌های باقیمانده رئال مادرید در لالیگا را از دست داد

مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت قادر نیست شاگردان زیدان را در بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا همراهی کند.

مارسلو بازی‌های باقیمانده رئال مادرید در لالیگا را از دست داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلو که بازی بامداد امروز (شنبه) رئال مادرید مقابل آلاوس در هفته سی‌وپنجم لالیگای اسپانیا را که به برتری 2 بر صفر شاگردان زین‌الدین زیدان انجامید، به دلیل مصدومیت از دست داد، در بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا نیز قادر نخواهد بود کهکشانی‌ها را همراهی کند.  

این مدافع 32 ساله بنابر اعلام باشگاه رئال مادرید از ناحیه ماهیچه نزدیک‌کننده پای چپ خود دچار آسیب‌دیدگی شده است. گفته می‌شود مارسلو به مدت 20 روز به دور از ترکیب رئالی‌ها خواهد بود و این بدین معناست که او سه بازی باقیمانده کهکشانی‌ها در لالیگا مقابل تیم‌های گرانادا (خارج از خانه)، ویارئال (خانگی) و لگانس (خارج از خانه) را از دست خواهد داد.

این دوازدهمین مصدومیت این مدافع برزیلی در دو سال اخیر است. مارسلو این فصل مصدومیت‌هایی از ناحیه گردن و ساق پا داشته است که همین باعث شده تنها در 15 بازی لالیگایی بتواند سفیدپوشان مادریدی را همراهی کند.

انتظار می‌رود مارسلو بتواند ریکاوری خود را پیش از بازی برگشت با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان ببرد، این در حالی است که شاگردان زیدان در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان