با دستور رییس‌جمهوری انجام می‌شود؛

اختصاص ۵۰ هزار فقره وام برای ساخت مسکن ایثارگران

تهران- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به دستور رییس‌جمهوری بیش از ۵۰ هزار فقره وام با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته به عنوان پشتیبان ساخت واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

اختصاص 50 هزار فقره وام برای ساخت مسکن ایثارگران

«سعید اوحدی» عصر امروز (شنبه) و پس از مراسم امضای تفاهمنامه تامین مسکن ایثارگران که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، افزود: این اقدام ماندگار در تخصیص اراضی برای ساخت مسکن جامعه ایثارگری، الگویی برای باقی وزارتخانه‌ها است که حق واجب جامعه ایثارگری رعایت شود.

وی ادامه داد: به جامعه ایثارگران تبریک می‌گویم، امروز شاهد اتفاق خوبی برای این گروه هستیم و تفاهمنامه تامین زمین برای ساخت 20 هزار واحد مسکونی به امضا رسید.

اوحدی ادامه داد: تلاش داریم با احصا قانون جامع خدمات ایثارگران بتوانیم حقوق جامعه ایثارگری که حق طبیعی آنها است را بدهیم که البته قطره‌ای است در برابر امنیتی که این عزیزان برای کشور فراهم کردند.

معاون رییس‌جمهوری در خصوص نحوه اجرای این تفاهمنامه به خبرنگاران، گفت: اولویت بندی استان‌ها و افراد مشخص است و همچنین به دستور رییس جمهوری بیش از 50 هزار فقره وام با افزایش 20 درصدی نسبت به سال گذشته به عنوان پشتیبان ساخت واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین تا پایان دولت با تاکید ریاست جمهوری تمام معوقات و تعهدات جامعه ایثارگری از جمله ماده 38 قانون جامع خدمات ایثارگری که بسیار مهم است  محقق می شود، این ماده تعهدی سه جانبه بین ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان مدیریت و بنیاد شهید است و اکنون کارگروه‌ها تشکیل و اعتبار ماده 38 تخصیص داده شده و بنیاد آماده پرداخت این تعهدات است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان